کد خبر : 2002162 | 25 بهمن 1402 ساعت 18:13 | 23.7K بازدید | 27 دیدگاه

با تایید مارتینو: مسی به بازی جذاب می‌رسد

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، تایید کرد که لیونل مسی در بازی مقابل نیولز اولد بویز به میدان خواهد رفت.

با تایید مارتینو: مسی به بازی جذاب می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام تاتا مارتینو، لیونل مسی می‌تواند پس از چند بازی بدون مشکل اینترمیامی را در یک بازی جذاب همراهی کند.

اینترمیامی قرار است در آخرین بازی دوستانه پیش فصل، به میزبانی میامی قبل از شروع فصل جدید لیگ حرفه‌ای آمریکایی مقابل تیم آرژانتینی نیولز اولد بویز بازی کند.

لیونل مسی که در اکثر بازی‌های پیش فصل این تیم دور از ترکیب بود، طبق تایید جرارد تاتا مارتینو، برای رویارویی با باشگاه دوران کودکی‌اش آماده است.

1990897

سرمربی سابق بارسلونا در مراسمی که در مرکز همایش‌های مانا وین‌وود در میامی برگزار شد، تایید کرد که این بازیکن 36 ساله آمادگی کامل را به دست آورده و آماده است تا مقابل تیم سابقش بازی کند.

مارتینو به خبرنگاران گفت: "لیونل مسی خوب است و بازی را شروع خواهد کرد. او در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت."

کاپیتان آرژانتین پس از اینکه هفته گذشته در دیدار دوستانه این تیم مقابل تیم منتخب هنگ‌کنگ حتی یک دقیقه هم نتوانست بازی کند، با مقامات چینی به مشکل خورد.

مصدومیت همسترینگ این بازیکن را مجبور کرد از میادین دور بماند اما غیبت او در این بازی دوستانه باعث عصبانیت هواداران و مقامات محلی شد. طبق گزارش‌ها، فدراسیون فوتبال چین، به همین دلیل بازی‌های دوستانه آرژانتین مقابل نیجریه و ساحل عاج را که قرار بود مسی در ماه مارس در آن بازی کند، لغو کرده است.

دیدگاه‌ها