کد خبر : 2002176 | 25 بهمن 1402 ساعت 19:01 | 10.4K بازدید | 9 دیدگاه

وقتی دقیقه 20 شعار می‌دهند، بازیکن نمی‌تواند بازی کند

برزای: از فولاد حمایت کنید نه اینکه توی سرش بزنید

بازیکن گل‌گهر از هواداران فولاد خواست تا از تیم و بازیکنان فعلی حمایت کنند.

برزای: از فولاد حمایت کنید نه اینکه توی سرش بزنید

به گزارش "ورزش سه"، بهنام برزای بعد از پیروزی خارج از خانه برابر فولاد گفت: خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و با همین هدف نیز وارد زمین شده بودیم. با آنالیزی که کرده بودیم، توانستیم به این امر دست پیدا کنیم. امیدوارم در مسابقات بعدی نیز نتایج خوبی کسب کنیم.

ویدئو: 324648

واقعا حیف است که وضعیت فولاد اینگونه است. وقتی تیمی دچار مشکل می‌شود، این ایراد از چندین بخش است و فقط به بازیکن مربوط نمی‌شود. به نظر من تمام هواداران، بازیکنان و... دست به دست هم بدهند تا فولاد موفق شود.

به نظر من فولاد بازیکنان خیلی خوبی دارد و هوادار نباید روی آنها فشار وارد کنند. زمانی‌که هوادار در دقیقه 20 شعار می‌دهد بازیکن بی‌غیرت، آنها نمی‌توانند بازی خودشان را انجام دهند.

هواداران باید از تیم حمایت کنند. خود من خوزستانی هستم و همه بچه‌ها به عشق فولاد و استقلال اهواز فوتبالیست می‌شوند. در اینکه هواداران این تیم را دوست دارند، شکی نیست.

فولاد مدیر خوبی دارد و با تقویت تیم و بازیکنان خوبی که دارد، می توان وضعیت فولاد را بهبود بخشید. فقط همه باید دست به دست هم بدهند تا فولاد موفق شود.

من باز هم می‌گویم که فولاد بازیکنان خوب و باغیرتی دارد. ولی زمانی‌که هوادار روی بازیکن فشار می‌آورد، آنها نمی‌توانند بازی کنند. می‌دانم که فولاد هواداران باغیرتی دارد. خود من اهوازی هستم و زمانی‌که فولاد نتیجه نمی‌گیرد به غیرتم برمی‌خورد. ولی باید هواداران حمایت کنند تا تیم را در لیگ نگه دارند و اینگونه نباشد که هی توی سر تیم بزنند و وضعیت را بدتر کنند.

دیدگاه‌ها