کد خبر : 2002179 | 25 بهمن 1402 ساعت 19:12 | 18K بازدید | 34 دیدگاه

کنت: سرمان جیغ نکشید؛

خواهش عاجزانه گلر اتریشی از هواداران فولاد!

سنگربان اتریشی تیم فوتبال فولاد خوزستان از هواداران تیمش خواهش کرد تا در کنار بازیکنان باشند و سر آنها جیغ و داد نکشند.

خواهش عاجزانه گلر اتریشی از هواداران فولاد!

به گزارش "ورزش‌سه"، فولاد خوزستان یک باخت دیگر را تجربه کرد تا با کسب 15 امتیاز در رتبه یازدهم قرار داشته باشد. 
کنت پس از یک باخت دیگر در میکسدزون ورزشگاه فولاد آره نا اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: ما در موقعیت متفاوتی هستیم و برای هیچ کس در باشگاه آسان نیست. به تازگی مربی عوض شد و برای ما ساده نبود که به خوبی مهیای این مسابقه شویم. فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم و روی یک اشتباه گل خوردیم. به هر حال باید ادامه بدهیم. مربی ما خواهد آمد و ما بهتر و بهتر خواهیم شد.
او سپس اینطور جهت مصاحبه را با اشاره به رفتار هواداران فوتبال عوض کرد: این برای کل تیم ما منصفانه نیست. من هواداران‌مان را دوست دارم، اما وقتی آنها مقابل ما و بازیکنان ما فریاد و جیغ می‌کشند، این برای تیم ما مفید نیست. مهم نیست چه بازیکنی. آنها باید تا پایان مسابقه حمایت کنند و بعد خواهیم دید که در پایان مسابقه چه اتفاقی رقم خورده است. این منصفانه نیست که ما وسط زمین انرژی بگذاریم و هواداران علیه ما فریاد بزنند. این چیزی است که می‌خواهم بگویم. لطفا به استادیوم بیایید و ما را حمایت کنید. ما می‌دانیم که نمی‌بریم و هواداران خوشحال نیستند اما باید همه با هم باشیم و وقتی اینطور باشد می‌توانیم اتفاقات خوب رقم بزنیم. اما الان به چیزی که نیاز داریم حمایت است.
خبرنگار اهوازی سپس از کنت پرسید که شما خواسته‌ای دارید از هواداران و این در شرایطی است که تیم اصلا در شرایط خوبی نیست. کنت پاسخ داد: بله به‌خاطر همین است که ما حمایت هواداران را می‌خواهیم. ما به آنها نیاز داریم در روش درست. این خوب نیست که مقابل بازیکنان جیغ و فریاد بزنند. ما باید یک خانواده باشیم. خانواده فولاد باید با هم باشند و این تنها روشی است که می‌توانیم این مسیر سخت را طی کنیم. ما مقابل آنها نیستیم و این‌طور خانواده درستی نیستیم. خواهش می‌کنم به استادیوم بیایید. ما را 90 دقیقه تشویق کنید. بعد از بازی می‌توانید بگویید کنت آشغال است یا هر بازیکن دیگری. مهم نیست. خواهش می‌کنم.

دیدگاه‌ها