کد خبر : 2002186 | 25 بهمن 1402 ساعت 19:41 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

جذاب، طولانی و البته جنجالی‌ترین بازی هفته

مس رفسنجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال مردان با شکست سه بر دو هورسان در رامسر دو امتیاز ارزشمند به دست آورد.

جذاب، طولانی و البته جنجالی‌ترین بازی هفته

به گزارش "ورزش سه"، در صد و چهل و ششمین دیدار لیگ برتر هورسان رامسر در سالن شهید صدر میزبان مس رفسنجان بود و سه بر دو مغلوب حریف شد تا مس برنده این جدال طولانی و پنج سته باشد.

شاگردان محمد محمد کاظم در دو ست نخست با امتیاز مشابه 25 بر 23 حریف را شکست دادند و در حالی که در ست سوم از حریف پیش بودند بازی در امتیاز 23 بر 21 به دلیل برخی اعتراضات متوقف شد و پس از ادامه مسابقه به دنبال یک وقفه طولانی هورسان رامسر به بازی برگشت و در دو ست بعدی با امتیازات 26 بر 24 و 25 بر 23 به پیروزی رسید تا مسابقه در ست پنجم پیگیری شود.

در پنجمین ست مس رفسنجان 22 بر 20 هورسان را شکست داد تا به نهمین برد خود در لیگ دست یافته و 27 امتیازی شوند و در جایگاه یازدهم باقی بمانند. هورسان رامسر هم که در دور برگشت از روزهای خوب خود دور شده است با این شکست با 10 برد و 27 امتیاز فعلا در جایگاه نهم باقی می‌ماند. دیدار دور رفت سه بر دو به سود هورسان به پایان رسید و مس این شکست را خارج از خانه جبران کرد.

حسین پورکاشیان به عنوان نماینده سازمان لیگ و امیر صداقت به عنوان ناظر فنی و داوری در این دیدار حضور داشتند و داود نافعی داور اول و محمد آقایی داور دوم این مسابقه بودند.

دیدگاه‌ها