کد خبر : 2002199 | 25 بهمن 1402 ساعت 20:43 | 6.6K بازدید | 2 دیدگاه

می‌دانستیم فولاد در نیمه دوم ریسک می‌کند؛

اوزونیدیس: در روزی که خوب نبودیم بردیم

سرمربی گل‌گهر می‌گوید فولاد برای بازگشت به روزهای خوب خود نیاز به حمایت بیشتری از سوی هوادارانش دارد.

اوزونیدیس: در روزی که خوب نبودیم بردیم

به گزارش ورزش سه، مارینوس اوزونیدیس پس از پیروزی یک بر صفر گل‌گهر برابر فولاد در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: به صورت طبیعی تیم‌ها بعد از یک استراحت که وارد بازی‌ها می‌شوند، ریتم لازم برای بازی را ندارند. اگر به کل بازی نگاه کنیم، ما شایسته پیروزی بودیم‌، البته به‌جز ۱۰ دقیقه آخر که تیم حرف دفاع وسط‌هایش را جلو آورد و از توپ‌های مستقیم استفاده کرد که یکی دو شانس هم داشتند.

او ادامه داد: در نیمه اول ما بهتر از آنها بودیم و بین دو نیمه به بازیکنان گفتیم فولاد دست به ریسک می‌زند و تلاش می‌کند که یک گل بزند. ما شانس داشتیم اما روی توپ‌های آخر نتوانستیم خوب عمل کنیم. در چند دقیقه آخر تیم حریف یکی دو توپ روی ارسال‌های مستقیم خراب کرد و دو شانس داشت که گل نشد. اخباری توانست یکی دو سیو خوب داشته باشد و در نهایت نتیجه را بگیریم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم، برای اینکه خیلی از بازی‌ها بود که ما بهتر از حریف بودیم اما نتوانسته بودیم برنده شویم. امروز مثل بازی‌های دیگر خوب نبودیم اما مهم این بود که سه امتیاز را گرفتیم و از شانس‌مان استفاده کردیم.

ویدئو: 324646

سرمربی گل‌گهر همچنین در پاسخ به سوالی درباره شرایط فولاد گفت: فولاد در دوره سختی قرار دارد و در این زمان لازم است که بیشتر حمایت شود و در غیر این صورت فشار بیشتر می‌شود. آنها بازیکنان باتجربه‌ای دارند و راهش را پیدا می‌کنند که چطور به روزهای خوب‌شان برگردند. در این مواقع حمایت از بیرون خیلی لازم است که بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند؛ تا جایی که من دیدم حمایت نبود و این فشار را بیشتر می‌کند. باید از سوی هواداران حمایت بیشتری صورت بگیرد. طبیعتا صحبت درباره تیم من نیست و برای ما این سه امتیاز خوب بود. چیزی که برای ما مهم است، بازی بعد است که بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

دیدگاه‌ها