کد خبر : 2002228 | 25 بهمن 1402 ساعت 22:40 | 47.4K بازدید | 23 دیدگاه

بارسلونا امیدوار است اورتون سقوط کند!

بارسلونا به جذب آمادو اونانا از اورتون علاقه دارد اما مشکلات مالی مانع اصلی آنها برای این انتقال است.

بارسلونا امیدوار است اورتون سقوط کند!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به دنبال جذب یک هافبک دفاعی جدید در تابستان است، زیرا اوریول رومئو که به‌عنوان جانشین سرخیو بوسکتس به این باشگاه آمد، در این فصل دچار مشکل شده است. دکو، مدیر ورزشی باشگاه، برای پست هافبک دفاعی آبی‌اناری‌ها، یک بازیکن سطح بالا می‌خواهد و آمادو اونانا از اورتون را به‌عنوان گزینه ایده‌آل برای کاتالان‌ها معرفی کرده است.

مشکل بارسلونا در رابطه با اونانا این است که بعید است در این مرحله توانایی خرید او را داشته باشند. مشکلات مالی مداوم آنها به این معنی است که آنها نمی‌توانند مانند گذشته به بازار وارد شوند و توانایی‌شان برای امضا با اهداف ایده‌آل خود محدود شده است.

1990989

صحبت‌هایی مبنی بر اینکه اورتون ۶۰ میلیون یورو برای اونانا می‌خواهد، وجود دارد، رقمی که بارسلونا توان پرداخت آن را ندارد. با این حال، همانطور که مارکا گزارش داده است، سقوط اورتون از لیگ برتر می‌تواند باعث کاهش قیمت ستاره خط هافبک آنها باشد. برای همین بارسایی‌ها برای خرید او باید امیدوار باشند که اورتون در پایان فصل سقوط کند.

آنها در حال حاضر با یک امتیاز کمتر از لوتون تاون در منطقه سقوط قرار دارند. اونانا در صورت سقوط تیمش به چمپیونشیپ، احتمالاً برای خروج از این باشگاه تلاش خواهد کرد و بارسلونا می‌تواند در این مرحله شانسش را امتحان کند.

دیدگاه‌ها