کد خبر : 2002231 | 26 بهمن 1402 ساعت 04:15 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره سابق یونایتد علیه شایعات: تقصیر تن‌هاخ نبود

آنتونی الانگا به شایعاتی مبنی بر اینکه اریک تن هاخ او را مجبور به جدایی از یونایتد کرده بود، پاسخ داد.

ستاره سابق یونایتد علیه شایعات: تقصیر تن‌هاخ نبود

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی الانگا به ادعاهای مبنی بر خروجش از منچستریونایتد به دلیل اختلاف با اریک تن هاخ پاسخ داد.

الانگا در تابستان یونایتد را ترک کرد و با قراردادی 19 میلیون دلاری به ناتینگهام فارست پیوست. او 55 بازی در ترکیب اصلی برای شیاطین سرخ انجام داده بود.

در آخرین فصل حضورش در این تیم تحت هدایت اریک تن هاخ، او فقط 5 بار در لیگ برتر بازی کرد. الانگا اعلام کرد که مربی هلندی او را از اولدترافورد بیرون نکرد و خودش به دنبال اثبات توانایی‌هایش در تیم دیگری بود.

الانگا به سایت گفته ساکر نیوز گفت: "آیا تن هاخ دلیل جدایی من از یونایتد بود؟ نه، من این را تایید نمی‌کنم. من فقط می‌خواستم بازی کنم، این به ویژه برای من مهم بود. من جوان هستم و نمی‌خواهم تمام فصل روی نیمکت بنشینم، متوجه هستید؟ وقتی جوان هستید می‌خواهید بازی کنید، می‌خواهید اشتباه کنید، می‌خواهید ریسک کنید. اما تن‌هاخ دلیل رفتن من نبود."

1990992

او درباره وضعیت تن هاخ در یونایتد گفت: "البته من هم دیدم که او در آژاکس چه کرد. اما وقتی به انگلیس می‌آیی همه چیز فرق می‌کند. او به پیشرفت چندین بازیکن کمک کرده، برای مثال رایان گراونبرخ که اکنون برای لیورپول بازی می‌کند. اما من می‌خواستم از شانسم استفاده کنم و به تیم دیگری بروم. و این تصمیم خوبی بود، چون من در ناتینگهام خوشحالم."

الانگا در این فصل عملکرد خوبی داشته است. او 5 گل در لیگ به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است.

دیدگاه‌ها