کد خبر : 2002234 | 26 بهمن 1402 ساعت 05:15 | 29.2K بازدید | 5 دیدگاه

یونایتد امیدوار شد: گزینه خرید تمدید نمی‌کند!

ژائو نئوس، هافبک بنفیکا، که مورد توجه منچستریونایتد قرار دارد اعلام کرده که معلوم نیست به کار در لیگ پرتغال و در بنفیکا ادامه دهد.

یونایتد امیدوار شد: گزینه خرید تمدید نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، گفته می‌شود یونایتد در حال بررسی پیشنهاد تابستانی برای این بازیکن 19 ساله است که در دو فصل اخیر به یک ستاره در لیگ برتر پرتغال تبدیل شده است. این هافبک دفاعی در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به این سوال که آیا پس از پنجره نقل و انتقالات تابستانی به حضور در باشگاه ادامه خواهد داد یا خیر، بر تعهد خود بر قرارداد فعلی‌اش تاکید کرد اما نگفت که به کارش ادامه می‌دهد یا خیر.

او در آستانه دیدار تیمش مقابل تولوز در لیگ اروپا گفت: "من قول می‌دهم در هر جلسه تمرینی و در هر بازی بهترین عملکردم را انجام دهم و فکر می‌کنم این یکی از بزرگترین ویژگی‌های من است. من روی بنفیکا و حتی بیشتر از آن تمرکز کرده‌ام و تمام حواسم به بازی فرداست."

1990998

این ستاره که از آکادمی بنفیکا به این سطح رسیده است امید دارد که بتواند به تیمش کمک کند تا در لیگ اروپا همچنان پیش برود و با رسیدن به اسپورتینگ در این فصل قهرمان لیگ پرتغال شود. پس از آن، احتمالاً در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سیل پیشنهادها برای ستاره او جاری خواهند شد.

گفته می‌شود بنفیکا حدود 150 میلیون یورو برای این پدیده ملی پوش پرتغالی می‌خواهد و باشگاه همچنین به دنبال عقد قراردادی جدید با او است، با اینکه قرارداد فعلی او تا سال 2028 اعتبار دارد.

دیدگاه‌ها