کد خبر : 2002238 | 25 بهمن 1402 ساعت 23:23 | 15.4K بازدید | 8 دیدگاه

ژولین استفن، سرمربی رن:

اسم بزرگ میلان ما را نمی‌ترساند!

ژولین استفن، سرمربی رن، اذعان می‌کند که برای بازی در پلی‌آف لیگ اروپا، از اسم بزرگ میلان نمی‌ترسند.

اسم بزرگ میلان ما را نمی‌ترساند!

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌ رفت مرحله پلی‌آف لیگ اروپا روز پنجشنبه بین تیم‌های میلان و رن در سن‌سیرو برگزار می‌شود. اگرچه رن در اوایل فصل با مشکلاتی مواجه بود، اما با ۸ پیروزی پیاپی، به همراه ۸ هزار هوادار پا به این بازی خواهد گذاشت. استفن پیش از بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره نکاتی صحبت کرد.

او درباره نوع بازی تیمش گفت: «ما باید از ۱۰۰ درصد شروع کنیم، با ۱۰۰ درصد ادامه دهیم و با ۱۰۰ درصد به بازی پایان دهیم. هیچ احتمال دیگری وجود ندارد.

میلان تیمی باکیفیت است و اگر در هر مقطعی از شدت بازی بکاهیم، مجازات خواهیم شد. در سطح اروپا، این مهم‌ترین بازی‌ای است که قرار است تجربه کنیم و برای آن اشتیاق زیادی داریم.

رویارویی با حریفان بزرگ انگیزه‌بخش است و خوب است بدانید که فوتبال فرانسه نیز در حال گسترش است. ما نگران نیستیم. ما می‌توانیم در مورد سرعت بالای روبن لوفتوس چیک یا مهارت بازیکنان دیگر آنها صحبت کنیم، اما واقعیت این است که میلان در هر بخشی از زمین خطر ایجاد می‌کند.

ژیرو، رافائل لیائو، کریستین پولیشیچ و دیگر بازیکنان. همه خطرناک هستند. نباید اجازه دهیم اسم بازیکنان بزرگ و اسم میلان ما را بترساند. ما از اسم بزرگ میلان نمی‌ترسیم.»

دیدگاه‌ها