کد خبر : 2002239 | 25 بهمن 1402 ساعت 23:27 | 64.5K بازدید | 130 دیدگاه

پس از باز کردن دروازه الفیحاء

رکورد تاریخی: گلزنی رونالدو در 23 سال متوالی

کریستیانو رونالدو موفق شد قفل دروازه تیم سخت‌کوش الفیحاء را شکسته و نخستین گلش را در سال جدید به ثمر برساند.

رکورد تاریخی: گلزنی رونالدو در 23 سال متوالی

به گزارش "ورزش سه"، تقابل نمایندگان عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی بود. النصر و الفیحاء تیم‌هایی که به شهر ریاض تعلق دارند، در استادیوم الملز به مصاف هم رفتند.

ویدئو: 324672

حملات پردامنه النصر در این مسابقه برای رسیدن به گل بی‌فایده بود. دفاع چند لایه و مستحکم الفیحاء مانع از گلزنی شاگردان لوئیس کاسترو شده بود تا اینکه باز هم فوق ستاره پرتغالی به داد تیمش رسید و توانست دروازه ولادمیر را باز کند.

در دقیقه 81 پاس در عمق و هوایی مارسلو بروزوویچ به درون محوطه جریمه، نصیب رونالدو شد و او توانست قبل از سنگربان حریف به توپ برسد و با یک ضربه نرم و روی پا، توپ را از بالای سر ولادمیر عبور داد.

رونالدو که برای شادی پس از این گل استارت همیشگی‌اش را زده بود، در آخرین لحظه و به‌جای انجام شادی معروف Siuuu... تصمیم گرفت تا خوشحالی خوابیدن در حالت ایستاده و گذاشتن دست‌ها روی سینه‌اش را اجرا کند.

1991011

رونالدو با این گل، توانست به آمار چهار گل زده در لیگ قهرمانان آسیا برسد و خودش را به عنوان یک مدعی جدی کسب عنوان آقای گلی معرفی کند. جایی که تالیسکا و کریسان با 6 گل در صدر قرار دارند.

فوق ستاره پرتغالی پیش از این و در دور گروهی پنج‌بار برای النصر به میدان رفت که دو مرتبه برابر الدحیل و یک بار مقابل استقلال تاجیکستان موفق به گلزنی شده بود.

1991010

این نخستین گل رونالدو در سال جدید میلادی بود. فوق ستاره از سال 2002 موفق شده در سطح حرفه‌ای برای تیم‌هایش گلزنی کند و حالا برای بیست و سومین سال متوالی در باز کردن دروازه رقبا موفق عمل کرد تا به رکوردی تاریخی دست یابد.

1991009

دیدگاه‌ها