کد خبر : 2002274 | 26 بهمن 1402 ساعت 09:37 | 30.9K بازدید | 12 دیدگاه

مخالفت رسمی با جدایی ثابت ایمانی

پیکان قید درآمد چند میلیاردی را زد!

مسئولان باشگاه پیکان به‌طور رسمی با جدایی هافبک توانمند خود مخالفت کردند و او در جمع خودروسازان ماندگار شد.

پیکان قید درآمد چند میلیاردی را زد!

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا ثابت‌ایمانی یکی از بازیکنان پرمشتری نقل و انتقالات زمستانی بود که تصور می‌شد در این پنجره بالاخره از جمع خودروسازان جدا شود؛ این اتفاق اما بازهم برای این هافبک تکنیکی و 24 ساله رخ نداد.

ثابت‌ایمانی که در ابتدای فصل هم پیشنهادهایی داشت و در نهایت به واسطه قراردادش با پیکان نتوانست به تیم دیگری برود، در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان هم شرایط مشابهی را تجربه کرد.

از روی ابتدایی نقل و انتقالات زمزمه‌هایی درباره پیشنهاد تیم‌های مطرح لیگ برتری مثل پرسپولیس، تراکتور و ... به ثابت‌ایمانی شنیده می‌شد. او مسئله‌ جدایی‌اش از پیکان را بارها نزد مدیران باشگاه و رضا عنایتی سرمربی این تیم مطرح کرد، اما هر بار با مخالفت آنها مواجه شد.

1991074

ثابت‌ایمانی در آستانه شروع نیم فصل دوم لیگ برتر هم در خصوص دریافت رضایت‌نامه خود اقدام کرد، اما بازهم به نتیجه نرسید و متوجه شد تصمیم مدیران باشگاه و کادرفنی پیکان در خصوص ماندگار شدن او جدی است.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که پیکانی‌ها می‌توانستند در نیم فصل با فروش ثابت‌ایمانی چند میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشند؛ آنها اما با توجه به حساسیت بازی‌های نیم فصل دوم قید این درآمدزایی را زدند و تصمیم گرفتند به همکاری با هافبک آینده‌دار خود ادامه بدهند. این در حالی است که قرارداد ثابت‌ایمانی با پیکان پایان فصل خاتمه می‌یابد و او می‌تواند آزادانه به هر تیمی که بخواهد برود.

دیدگاه‌ها