کد خبر : 2002287 | 26 بهمن 1402 ساعت 10:22 | 6.4K بازدید | 23 دیدگاه

زکی‌پور مقابل مالکوم، جدال برای خودنمایی

مدافع چپ سپاهان به دنبال درخشش در دیدار امروز مقابل الهلال است.

زکی‌پور مقابل مالکوم، جدال برای خودنمایی

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان سپاهان امروز باید بهترین عملکردشان را در رقابت حساس مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان داشته باشند تا بتوانند به پیروزی در بازی رفت برسند و در این بین نقش برخی مهره‌های طلایی پوشان ازجمله میلاد زکی‌پور برای جدال با ستاره‌های مقابل خود در جلوگیری از حملات کلیدی است.

میلاد زکی‌پور که در یک سال و نیم گذشته جزء بازیکنان تاثیرگذار سپاهان بوده، امروز جدی‌ترین رقابت خود را در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان برگزار می‌کند که امیدوار است مثل همیشه مهره تاثیرگذاری در ترکیب طلایی پوشان باشد.

مدافع چپ سپاهان که در گذشته تجربه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را همراه با نفت تهران و استقلال داشته، امروز یار مستقیم مالکوم، ستاره برزیلی سابق بارسلونا است و انگیزه زیادی دارد تا این مهره تکنیکی و سرعتی الهلال را از کار بیندازد و نگذارد از سمت او حمله خطرناکی روی دروازه طلایی پوشان شکل بگیرد.

1991086

زکی‌پور که روز گذشته در میان تشویق هواداران سپاهان وارد هتل محل اقامت‌شان در اصفهان شد، بدون توجه به مباحث پایان قرارداد یا احتمال جدایی‌اش در پایان فصل، با انگیزه زیاد کارش را زیر نظر ژوزه مورایس دنبال می‌کند و می‌خواهد به درخشش خود ادامه بدهد.

زکی‌پور سال گذشته سه گل برای سپاهان به ثمر رساند و سه پاس گل داد و در فصل جاری نیز غیر از یک بازی محرومیت، در تمام مسابقات داخلی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت که احتمالا امروز هم یکی از نفرات اصلی تیمش برابر الهلال عربستان است.

دیدگاه‌ها