کد خبر : 2002304 | 26 بهمن 1402 ساعت 11:50 | 12.1K بازدید | 26 دیدگاه

یک تازه وارد در انتظار اولین مسابقه:

رونمایی از ملوان پرستاره مقابل ذوب آهن

ملوان با ترکیبی پرستاره‌تر از نیم فصل نخست لیگ را آغاز خواهد کرد.

رونمایی از ملوان پرستاره مقابل ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"، ملوانی‌ها با حضور چند ستاره جدید در ترکیب تیمشان نیم فصل دوم لیگ برتر را آغاز خواهند کرد و نسبت به نیم فصل نخست ترکیب پرستاره‌تری در اختیار خواهند داشت و در یک دیدار حساس به مصاف ذوب آهن خواهند رفت.

ملوانی‌ها حبیب فرعباسی، دروازه‌بان نیم فصل نخست ذوب آهن را در ترکیب خود خواهند داشت و این بازیکن می‌تواند اولین مسابقه‌اش با پیراهن ملوان را مقابل تیم سابق خود انجام بدهد.

محمد طیبی، بازیکن باتجربه و نیم فصل نخست استقلال خوزستان به ملوان پیوست و در این مسابقه به احتمال زیاد در ترکیب اصلی این تیم قرار می‌گیرد و در کنار او پدرام قاضی‌پور، آرمان اکوان و رضا نورمحمدی به میدان خواهند رفت.

اما اصلی‌ترین تغییرات ملوان در این مسابقه به خط هافبک بازخواهد گشت که میلاد سرلک را در فاز دفاعی و محمد عمری را در فاز هجومی در اختیار خواهند داشت و با حضور دوستاره سابق پرسپولیس به ثبات بیشتری در خط هافبک خواهند رسید، در کنار این دو بازیکن به احتمال فراوان پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی و مهران احمدی به میدان خواهند رفت.

در خط حمله ملوان هم رضا جعفری بهترین گلزن این تیم در نیم فصل نخست در کنار او خرید جدید آنها سعید باقرپسند حضور پیدا خواهد کرد، باقرپسند نیم فصل نخست را در ترکیب ذوب آهن به میدان رفت و انگیزه‌های زیادی مقابل تیم سابق خود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها