کد خبر : 2002306 | 26 بهمن 1402 ساعت 11:54 | 26.9K بازدید | 10 دیدگاه

با براهیم اغلب حرف می‌زنیم

پیولی: به ستاره رئال تبریک گفتم، جوابم را نداد!

استفانو پیولی در مورد بازی امشب میلان برابر رن حرف زد و به سوالی در مورد براهیم دیاز نیز پاسخ جالبی داد.

پیولی: به ستاره رئال تبریک گفتم، جوابم را نداد!

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب از پلی آف لیگ اروپا در سن سیرو میزبان رن فرانسه است و در بهترین شرایط روحی و کیفیتی نیز قرار دارد. میلانی‌ها که حالا در سری آ روند مثبتی دارند، شانس اول رسیدن به دور بعد لیگ اروپا هستند.

1973100

استفانو پیولی در مورد بازی امشب گفت: «رسیدن به دور بعد برای ما بسیار مهم است. ما می‌خواهیم جاه‌طلب باشیم و به فینال برسیم. عبور از پلی آف هدف ماست. ما روی رن تمرکز کرده‌ایم و تیم را به خوبی و با اشتیاق آماده کرده‌ایم. نمی‌توانم بگویم رن شبیه به کدام تیم ایتالیایی است. من هشت بازی رن را دیده‌ام و به یک ایده برای بازی برابر این تیم رسیدم. بعد از رویارویی اول برابر آنها بهتر می‌توان در موردشان قضاوت کرد. در هر صورت ما آماده‌ایم.»

میلان در میان شانس‌های قهرمانی قرار دارد؟ «قبل از قرار دادن میلان در میان مدعیان، ابتدا باید از این مرحله عبور کنیم. سپس به شما می‌گویم که کجا می‌توانیم باشیم. بایرلورکوزن، لیورپول و آتالانتا از نظر من شانس‌های قهرمانی هستند.»

1990774

درخشش براهیم دیاز در ترکیب رئال و حسرت از دست دادن او: «من و براهیم اغلب حرف می‌زنیم. او بازیکن ارزشمندی برای ما بود ولی باید قبول کرد که بازیکن رئال بود و او را برگرداندند. دیروز برایش نوشتم و به‌خاطر گلی که به لایپزیش زد، تبریک گفتم اما او هنوز پاسخی نداده است. با او خاطرات خوبی داریم.»

دیدگاه‌ها