کد خبر : 2002326 | 26 بهمن 1402 ساعت 12:46 | 98.8K بازدید | 38 دیدگاه

با لونین تمدید شود

چرخش 180 درجه‌ای: حتی پرز هم باور نمی‌کرد

فلورنتینو پرز دستور تمدید قرارداد آندری لونین را صادر کرده و مدیران مسئول باید هرچه زودتر با گلر اوکراینی به توافق برسند.

چرخش 180 درجه‌ای: حتی پرز هم باور نمی‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع لونین در رئال به معنای واقعی کلمه تغییر کرده است. او در بهار 2018 و زمانی که تنها 18 سال داشت به رئال پیوست و به تیم دوم باشگاه رفت. 

بعد از چند دوره حضور قرضی در تیم‌های مختلف، بالاخره لونین به عنوان ذخیره تیبو کورتوآ به تیم اول رسید و بسیار هم کم بازی کرد ولی مصدومیت رباط صلیبی کورتوا درهای ترکیب اصلی را به روی او باز کرد.

1991134

با مصدومیت کورتوا طبیعی بود که رئال به سراغ جذب یک گلر جدید برود و کپا را قرضی از چلسی گرفت. گلر اسپانیایی بعد از دو بازی نیمکت‌نشینی جای لونین را در ترکیب ثابت گرفت و تا هفته‌ها جایگاهش را حفظ کرد ولی او نیز مصدوم شد تا لونین دوباره به ترکیب برسد.

گلر اوکراینی از این فرصت بهترین استفاده را برد و کپا را به نیمکت میخ کرد. او دو شب پیش در زمین لایپزیش 9 مهار موفق داشت و به نوعی دکترای دروازه‌بانی گرفت. لونین تا 2025 قرارداد دارد و باشگاه هیچ تمایلی برای تمدید نشان نداده بود ولی الان اوضاع کاملا عوض شده است.

1990745

امروز آاس نوشت که پرز حالا کاملا موافق تمدید با لونین است و باشگاه حاضر است با افزایش دستمزد، قراردادی جدید به او پیشنهاد بدهد. کار رئال ساده نخواهد بود چون لونین احتمالا شرایط خود را مطرح خواهد کرد که شاید یکی از آنها تضمین فیکس شدن حتی با بازگشت کورتوا باشد. 

در صورت جدایی لونین، طبعا رئال باید دروازه‌بانی دیگر برای ذخیره کورتوا بخرد. موردی که سبب خواهد شد رئال مادرید با افزایش قابل توجه دستمزد، تلاش کند تا لونین از جدایی منصرف شود. در رئال هیچکس باور نمی‌کند لونین تا این اندازه متحول شده باشد و از این بابت بسیار خوشحالند.

دیدگاه‌ها