کد خبر : 2002346 | 26 بهمن 1402 ساعت 14:28 | 6.7K بازدید | 4 دیدگاه

نساجی با بازیکن جنجالی مقابل پیکان

نفرات آغاز کننده بازی برای نساجی در دیدار با پیکان مشخص شدند.

نساجی با بازیکن جنجالی مقابل پیکان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران در شرایطی بازی امروز مقابل پیکان را آغاز می‌کند که محمود قائدرحمتی، ستاره خط میانی خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و لوکاس آلکاراز 11 بازیکنی انتخاب کرده تا نخستین بردش را در این تیم تجربه کند.

نساجی مازندران که هفته گذشته مقابل شاگردان مجتبی حسینی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت، از ساعت 15 امروز در نخستین مسابقه خود در دور برگشت لیگ برتر به مصاف پیکان تهران خواهد رفت.

علیرضا رضایی، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، سعید غلامعلی‌بیگی، سعید آقایی، مهرداد عبدی، منصور باقری، حسین زامهران، محمدرضا عباسی، مهدی رضایی و محمدرضا آزادی 11 بازیکن آغاز کننده بازی برای نساجی مازندران مقابل پیکان هستند.

محمدرضا حسینی و محمد عباس‌زاده، دو خرید نساجی در نقل و انتقالات زمستانی برای دومین بازی پیاپی دور از ترکیب اولیه هستند.

ترکیب نساجی مازندران در بازی امروز مقابل پیکان نسبت به دیدار اخیرش که مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد، دو تغییر داشته و محمدرضا عباسی و مهدی رضایی به ترتیب جانشین نونو ویلار و آریا برزگر شدند.

نکته جالب توجه ترکیب نساجی حضور منصور باقری در خط میانی است؛ بازیکنی که پیکان به‌خاطر جدایی از او شکایت کرده ولی امروز برابر تیم سابقش به میدان می‌رود.

دیدگاه‌ها