کد خبر : 2002353 | 26 بهمن 1402 ساعت 17:12 | 4.8K بازدید | 10 دیدگاه

بدون گل در اولین تقابل هافبک‌های درخشان

مس رفسنجان صفر - هوادار صفر: نه محرم نه شجاعی

دیدار دو تیم هوادار و مس رفسنجان در شروع نیم فصل دوم برنده نداشت.

مس رفسنجان صفر - هوادار صفر: نه محرم نه شجاعی

به گزارش ورزش سه، در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر خلیج فارس، مس رفسنجان با حضور محرم نویدکیا و هوادار با حضور مسعود شجاعی در نخستین تجربه لیگ برتری خود به مصاف یکدیگر رفتند.

ویدئو: 324742

این دیدار که در ورزشگاه رفسنجان برگزار می‌شد نمایشی پایاپای را شاهد بود و علی رغم موقعیت‌های زیادی که دو تیم داشتند، بازی در پایان با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کرد تا امتیازات در اولین تجربه لیگ برتری این دو سرمربی تازه وارد تقسیم شود.

با احتساب این یک امتیاز، مس رفسنجان حالا با ۱۶ امتیاز در رتبه دهم و هوادار با ۱۵ امتیاز در رتبه یازدهم لیگ برتر حضور دارد.

1991177

تقویم پنج‌شنبه 26 بهمن ۱۴۰۲؛ مس رفسنجان – هوادار / ورزشگاه شهدای مس
سوت داوران: حسین زیاری؛ کمک داورها: مهدی شفیعی / نجف پناهی؛ داور چهارم: احمد محمدی / ناظر: سعید علی نژادیان

1991176

هوادار ترکیب تیم هوادار:
علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، صائب محبی، سبحان پسندیده، امین پورعلی، محمد میری (۸۹- علی ملکوتی خواه)، محسن سفیدچقایی، امیرحسین پورمحمد (۴۶-مهدی گودرزی)، قائم اسلامی‌خواه، امین قاسمی‌نژاد و یونس شاکری (67 - حسین بهادر).
سرمربی: مسعود شجاعی

مس رفسنجان ترکیب مس رفسنجان:
حامد لک، حسن جعفری، محمد نژادمهدی، مجید نصیری، میثم تیموری، رامتین سلیمان زاده (۸۴-علی عدنان)، جلال‌الدین علی محمدی، محمدمهدی محبی، محمد خدابنده‌لو، حسین مهربان (۴۶-منتظر محمد) و سجاد شهباززاده.
سرمربی: محرم نویدکیا


کرنومتر لحظات حساس:

دقیقه ۷: بازیکنان مس برای زدن گل نخست شور و انگیزه بسیار زیادی دارند اما دقت پایین مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر موجب شده تا دروازه حقیقی بسته بماند.
دقیقه ۲۰: کرنر ارسالی توسط حسن جعفری پس از ضربه ناقص نصیری دروازه مدافعان هوادار برگشت داده شد.
دقیقه ۴۰: ورود سجاد شهباززاده به داخل محوطه جریمه می‌توانست زمینه‌ساز گل نخست بازی شود اما ضربه کات‌دار او پس از دخالت عبدی به کرنر رفت.
دقیقه ۱+۴۵: ضربه از راه دور خدابنده‌لو پس از اثرگذاری علیرضا حقیقی از خط عرضی گذر کرد تا به سود نارنجی‌پوشان اعلام کرنر صورت بگیرد که این کرنر هم دستاوردی نداشت.

1991182

دقیقه ۵۱: با شروع نیمه دوم، بازیکنان هوادار بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و سعی دارند با انجام پرس از زمین مس، اقدام به توپ‌گیری و خلق موقعیت کنند.
دقیقه ۶۵: نفوذ منتظر محمد از سمت راست توپ را به محوطه جریمه رساند اما ضربه سرکش جلال الدین علی محمدی از بالای دروازه به بیرون رفت.


کارت زرد اخطارها:

جلال‌الدین علی‌محمدی (۲۰)


بولت فولادحواشی:

*پس از اعتراض کادرفنی هوادار، حسین زیاری با کارت قرمز میلاد فاندر مدیر روابط عمومی باشگاه هوادار را اخراج کرد.

دیدگاه‌ها