کد خبر : 2002380 | 26 بهمن 1402 ساعت 16:15 | 20.5K بازدید | 43 دیدگاه

کسی که نق نزند

بارسلونا یکی مثل کارلو آنچلوتی می‌خواهد

امانوئل پتی، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است بارسلونا به‌خاطر گلایه‌های فراوان ژاوی از مسیر واقعی خودش دور شده است.

بارسلونا یکی مثل کارلو آنچلوتی می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل جاری از بارسلونا جدا شود و جست‌وجو برای یافتن جانشین او از مدتی پیش آغاز شده است. 

رسانه‌های اسپانیایی در طول چند هفته اخیر نام‌های بسیاری را به به عنوان گزینه‌های احتمالی جانشینی این مربی مطرح کردند. نام مربیان بزرگی چون یورگن کلوپ و هانسی فلیک هم در این فهرست مطرح به چشم می‌خورد. 

1978039

پتی که سابقه بازی برای بارسا را دارد، در مورد گزینه‌های جانشینی ژاوی گفت: «مورینیو می‌تواند یک گزینه باشد، او در باشگاه‌های بزرگ، موفقیت‌های زیادی داشته است اما همه ما می‌دانیم که او حواشی زیادی دارد و ترجیح من نیست، مربیان جدیدی هستند که کارهای بزرگی انجام داده‌اند. 

به عنوان مثال به ژابی آلونسو فکر می‌کنم. من تحت تاثیر کار او در آلمان قرار گرفته‌ام اما مربیان بزرگ زیاد دیگری هم در دسترس هستند. بارسا به شخصیتی مانند کارلو آنچلوتی نیاز دارد. کسی که تمرکزش روی باشگاه و روی کارش است و برعکس ژاوی زیاد گلایه نمی‌کند و در ارتباطاتش مشکل ایجاد نمی‌کند. او هرگز علناً از بازیکنان انتقاد نکرده و زمانی مورینیو اینچنین بود.»

دیدگاه‌ها