کد خبر : 2002388 | 26 بهمن 1402 ساعت 16:53 | 41.9K بازدید | 12 دیدگاه

خدابنده‌لو برای مس به میدان رفت

گزینه پرسپولیس در ترکیب یک تیم دیگر! (عکس)

محمد خدابنده‌لو با عبور از حواشی پیش آمده برای مس رفسنجان مقابل هوادار به میدان رفت.

گزینه پرسپولیس در ترکیب یک تیم دیگر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هافبک 24 ساله مس رفسنجان یکی از نفراتی است که از مدت‌ها قبل مورد نظر پرسپولیس قرار گرفته و با مسئولان این باشگاه نیز مذاکرات خوبی را انجام داده است. درباره انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس مدیران این باشگاه و مس هم صحبت‌هایی داشته‌اند اما توافقی ایجاد نشده است.

در این خصوص چند روز قبل خدابنده‌لو به‌صورت خودسرانه اقدام به غیبت در تمرینات پرسپولیس کرد و در مصاحبه‌ای نیز حرف از جدایی زد. او گفته بود که نمی‌تواند به کارش در مس رفسنجان ادامه بدهد، اما در نهایت قبول کرد به تمرینات تیمش برگردد و کارش را از سر بگیرد.

1991186

خدابنده‌لو در مسابقه امروز مس رفسنجان مقابل هوادار نیز در ترکیب نارنجی‌پوشان به میدان رفت و زیر نظر محرم نویدکیا کارش را جلو برد. سرمربی مسی‌ها در آخرین اظهارنظر خود اعلام کرده بود که در صورت انتقال ریگی از پرسپولیس حاضر به معاوضه او با خدابنده‌لو خواهد بود و این موضوع با مخالفت باشگاه پرسپولیس مواجه شده است.

هافبک مسی‌ها فعلا در اردوی این تیم حضور دارد و اگرچه همچنان امیدوار به جدایی است، اما بعید است تا پایان نقل و انتقالات هم چنین اجازه‌ای را از سوی مدیران به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها