کد خبر : 2002403 | 26 بهمن 1402 ساعت 18:07 | 2.8K بازدید | 1 دیدگاه

این درگیرانه‌ترین مسابقه‌ای بود که می‌دیدم؛

سامان نریمان: غیبت عنایتی به ضررمان بود

سامان نریمان جهان معتقد است پیکان در دیدار با نساجی استحقاق پیروزی را داشته است.

سامان نریمان: غیبت عنایتی به ضررمان بود

به گزارش ورزش سه، سامان نریمان جهان پس از تساوی پیکان مقابل نساجی در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی درگیرانه بود و در طول این مسابقات، بازی که تا این حد درگیرانه باشد، ندیده بودم. خطا خیلی زیاد بود و با توجه به اینکه بعضی خطاها گرفته می‌شد و بعضی از آنها گرفته نمی‌شد، اعتراض زیاد بود.

او ادامه داد: ما فوتبال خوبی بازی کردیم و تیم حریف موقعیت گل آنچنانی نداشت. روی اتفاق یک گل خوردیم اما توانستیم به بازی برگردیم و ۱-۱ کنیم. برای تیم نساجی آرزوی موفقیت می‌کنم اما با این حال ما باید این بازی را می‌بردیم و مستحق برد بودیم.

مهاحم پیکان درباره درگیری و اعتراض شدید اعضای دو تیم در طول مسابقات عنوان کرد: وقتی درگیری زیاد باشد و دو خطا گرفته می‌شود و دو خطا اعلام نمی‌شود، طبیعتا هر دو نیمکت و دو تیم اعتراض می‌کنند. به نظرم این موضوع زیبایی بازی را به هم ریخته بود و خود من کلافه شده بودم. این اتفاقات باعث می‌شد بازی متوقف شود و سرعت بازی‌های گذشته نباشد.

نریمان جهان در خصوص تاثیر غیبت رضا عنایتی روی مسابقه گفت: وقتی سرمربی تیم روی نیمکت نیست، خیلی تاثیر دارد. وقتی مربی روی نیمکت است، می‌تواند نکات فنی بیشتری را بگوید. اما فوتبال است و این اتفاقات زیاد رخ می‌دهد. انشاالله بتوانیم بازی بعدی را ببریم و جبران کنیم.

او در پایان در پاسخ به اینکه آیا تساوی ۱-۱ عادلانه بود، گفت: همانطور که گفتم ما باید می‌بردیم، چون خوب حمله می‌کردیم و زمین و توپ در اختیار ما بود. نساجی موقعیت گل آنچنانی نداشت و ما ۴-۵ موقعیت خوب داشتیم که گل نشد.

دیدگاه‌ها