کد خبر : 2002414 | 26 بهمن 1402 ساعت 19:02 | 12.4K بازدید | 5 دیدگاه

گلزن ملوان در یک‌قدمی اسدی و مغانلو

ستاره امسال لیگ برتر خارج از محاسبات ما بود!

رضا جعفری با گلزنی مقابل ذوب آهن در یک قدمی رضا اسدی قرار گرفت.

ستاره امسال لیگ برتر خارج از محاسبات ما بود!

به گزارش "ورزش سه"، رضا جعفری هفتمین گل خود برای ملوان را در بازی با ذوب آهن به ثمر رساند تا نیم فصل دوم را با گلزنی آغاز کرده باشد.

این دومین بازی متوالی بود که رضا جعفری برای ملوان گلزنی می‌کند و در دو دیدار اخیر گل‌های او 4 امتیاز برای ملوان به همراه داشته است، او در بازی هفته پایانی نیم فصل اول گل تساوی بخش ملوان مقابل آلومینیوم را به ثمر رساند و در دیدار مقابل ذوب آهن تک گل او 3 امتیازی شد و ملوانی‌ها پیروز از میدان خارج شدند.

جعفری در مقابل ذوب آهن چندین نفوذ موفق داشت که و عمق خط دفاعی ذوب آهن را آزار داد و در نهایت در دقیقه 86 استارت سریع این بازیکن او را با پارسا جعفری تک به تک کرد و حرکت بدن و ضربه بغل پای او به شکل زیبایی وارد دروازه ذوب آهن شد تا او در این دیدار ملوانی‌ها را به پیروزی برساند.

ویدئو: 324739

او در طول فصل در تمامی مسابقات برای ملوان به میدان رفته است، 7 گل و 3 پاس گل جعفری را به بازیکنی کلیدی برای ملوان و مهدی تارتار تبدیل کرده است تا در تاکتیک تیمی ملوانی‌ها روی او و سرعت بالایی که دارد حساب ویژه‌ای باز شود.

او با گلی که به ثمر رساند 7 گله شد و پایین‌تر از شهریار مغانلوی 9 گله و رضا اسدی 8 گله در رتبه سوم برترین گلزنان لیگ برتر قرار گرفت.

دیدگاه‌ها