کد خبر : 2002423 | 27 بهمن 1402 ساعت 02:54 | 58.2K بازدید | 10 دیدگاه

چند بازیکن به جمع خوزستانی‌ها اضافه خواهند شد:

وعده نقل و انتقالاتی بازیکنان استقلال!

جواد آقایی‌پور و علیرضا خوشکفا اعتقاد دارند که مدیریت این باشگاه بازیکنان جدیدی را به تیم اضافه خواهند کرد و شرایط بهتری در نیم فصل دوم تجربه می‌کنند.

وعده نقل و انتقالاتی بازیکنان استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم استقلال خوزستان اعتقاد دارند که در ادامه مسابقات لیگ برتر عملکرد بهتری ارائه خواهند کرد و با اضافه شدن بازیکنان جدید کیفیت بالاتری را به نمایش خواهند گذاشت.

جواد آقایی‌پور، پدیده نیم فصل نخست استقلال خوزستان که مورد توجه باشگاه‌های لیگ برتری قرار گرفته بود، بعد از مسابقه در جمع خبرنگاران گفت: بازی در زمین حریف بود و ما حداقل امتیاز را نیاز داشتیم که به دست آوریم و در ضدحملات نیم نگاهی به پیروزی داشتیم، نیاز هم داشتیم به برد اما حداقل امتیاز را گرفتیم و راضی هستیم، در ادامه فصل تلاش می‌کنیم 3 امتیازهای خانگی را به دست آوریم و در بازی‌های خارج از خانه حداقل امتیاز را به دست آوریم.

او در ادامه نسبت به نقل و انتقالات استقلال خوزستان عنوان کرد: چیزهایی که شنیدیم تیم تقویت شده است و دو بازیکن هنوز به ما اضافه نشدند، یک بازیکن خارجی مجوز بازی‌اش صادر نشده و شنیده‌ام که چند بازیکن دیگر قرار است اضافه شوند و زمان نیاز است تا به هماهنگی بیشتری برسیم، شنیده‌ام که یک مهاجم عراقی هم اضافه خواهد شد.

ویدئو: 324766

همچنین علیرضا خوشکفا، دیگر بازیکن استقلال خوزستان، عنوان کرد: بعد از یک نیم فصل بسیار سخت استراحت خوبی داشتیم و اردوهای خوبی برگزار کردیم و با روحیه، همدلی و آمادگی بیشتری در نیم فصل دوم شرکت خواهیم کرد، چند بازیکن به ما اضافه شدند و چند بازیکن دیگر هم اضافه خواهند شد.

او در ادامه افزود: بدنسازی خوبی در نیم فصل انجام دادیم و در این مسابقه نشان هم دادیم که در خانه شمس‌آذر برای سه امتیاز آمده بودیم، اما به همین امتیاز بسنده می‌کنیم و صددرصد استقلال خوزستان را در نیم فصل دوم به شکل دیگری مشاهده خواهید کرد.

او در انتهای صحبت‌های خود گفت: تشکر می‌کنم از کادرپزشکی تیم که من و چند بازیکن مصدوم را به این مسابقه رساندند و توانستیم برای تیم بازی کنیم.

ویدئو: 324767

دیدگاه‌ها