کد خبر : 2002429 | 26 بهمن 1402 ساعت 19:45 | 35.5K بازدید | 55 دیدگاه

به نبیل تعارف زدند، گل نزد! (عکس)

مهاجم سوئدی-مراکشی پرسپولیس بهترین موقعیت گلزنی این تیم را از دست داد.

به نبیل تعارف زدند، گل نزد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس که با سوپرگل کاپیتان آلومینیوم شوکه شده بود، به هر دری زد تا گل مساوی را به ثمر برساند و از شکست در اراک فرار کند اما موفق نبود.

پرسپولیس بعد از گل شوکه‌کننده میزبان چند موقعیت خوب به دست آورد که بهترینش نصیب نبیل باهویی شد، اما او به راحتی این شانس گل را از دست داد.

ویدئو: 324775

در دقیقه 87 بازی و در شرایطی که باهویی کنار خط طولی صاحب توپ شده بود، با فضاسازی وحید امیری موقعیت این را پیدا کرد تا به قلب دفاع حریف بزند. در اتفاقی عجیب مدافعان ایرالکو بدون اینکه بخواهند با او برخورد کنند یا توپ او را بزنند خودشان را کنار کشیدند تا باهویی به شکلی باورنکردنی از بین آنها عبور کند و موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی به دست بیاورد.

باهویی که از تمام مدافعان حریف عبور کرده و در شرایط گلزنی قرار داشت با اینکه زوایه نسبتا بسته‌ای برای گلزنی پیش‌روی خود داشت، اما در حالتی نسبتا تک به تک با احمد گوهری قرار گرفت. با این وجود او به سادگی هرچه تمام‌تر توپ را به تور کنار دروازه حریف زد و این موقعیت خوب را به راحتی از دست داد تا مهمترین شانس تیمش برای رسیدن به گل مساوی را از دست بدهد.

1991261

باهویی دقایقی بعد نیز در حالی که سروش رفیعی قصد داشت با او یک و دو کند، نتوانست توپ را مهار کند و حرکت او حسرت سروش را به دنبال داشت تا یک تعویض ناموفق از سوی اوسمار باشد و ناکارامدی‌اش را در خط حمله ثابت کند.

دیدگاه‌ها