کد خبر : 2002443 | 27 بهمن 1402 ساعت 03:17 | 20.1K بازدید | 3 دیدگاه

کاپیتان پرسپولیس با تیم آبی، فاتح دربی شمال شد

نیکا پارس چالوس موفق شد در پایان یک دیدار جنجالی، شهرداری نوشهر را شکست دهد.

کاپیتان پرسپولیس با تیم آبی، فاتح دربی شمال شد

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز در اولین دیدار از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته دوم نیکا پارس درحالی میزبان شهرداری نوشهر بود که فاصله کم امتیازی دو تیم بالانشین، حساسیت‌های این دربی را بیشتر از حد معمول کرده بود. اکبر میثاقیان که چند روزی در تمرینات تیم شهرداری نوشهر حضور نداشت، به قصد برد به چالوس رفته بود که علی‌رغم همه تلاش‌ها در نهایت مغلوب بنگر جوان و شاگردانش شد.

نیکا پارس که در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن خوب و با کیفیت جذب کرده است، بازی را هجومی آغاز کرد و می‌توانست در همان نیمه اول توسط مرتضی آقاخان بازیکن اسبق استقلال که به تازگی به جمع چالوسی‌ها اضافه شده به گل برسد که بدشانسی این اجازه را به او نداد؛ در ادامه پیمان پورصادقی هم یک فرصت ایده‌آل را از دست داد تا بازی بدون گل در نیمه اول به پایان برسد.

1991292

محسن بنگر که برای برد و تصاحب صدر جدول خیلی انگیزه داشت، در نیمه دوم چند تعویض هجومی انجام داد تا بازی کاملا یکطرفه شود. فشار زیاد نیکا پارس منجر به عصبانیت کادر فنی حریف شد و تبعات این اتفاقات به داخل زمین بازی کشیده شد؛ جایی که درگیری بین بلزیکنان بالا گرفت که رضا عادل، داور این مسابقه، مروان نائیج و پورصادقی، بازیکنان دو تیم را از زمین اخراج کرد!

در دقیقه ۸۵ پرس سنگین مهاجمین نیکا پارس، خط دفاعی و دروازبان شهرداری را به اشتباه انداخت و فرید همرنگ موفق شد همانند بازی رفت گلزنی کند تا تعویض طلایی بنگر لقب بگیرد.

1991293

در ادامه بازی تیم شهرداری نوشهر برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد، اما عملکرد خوب مدافعین نیکا پارس این سه امتیاز حساس را در خانه حفظ کرد تا نیکا پارس به صدر جدول گروه ب لیگ دو صعود کند و جای تیم دیگر استان مازندران را بگیرد.

دیدگاه‌ها