کد خبر : 2002455 | 26 بهمن 1402 ساعت 21:24 | 40.5K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره سلتاویگو:

هنوز بارسا را دوست دارم!

اسکار مینگسا، ستاره سلتاویگو، می‌گوید که امیدوار است بارسلونا همه بازی‌هایش را به جز دیدار مقابل سلتا، با پیروزی پشت سر بگذارد.

هنوز بارسا را دوست دارم!

به گزارش "ورزش سه"، مینگسا مدافع راست سلتاویگو از سال 2019 تا 2022 در تیم اصلی بارسلونا توپ زد و قبل از آن هم در تیم‌های رده پایه باشگاه کاتالانی حضور داشت. او تابستان 2022 این تیم را به مقصد سلتاویگو ترک کرد و تاکنون در 50 بازی برای تیمش جدیدش 1 گل زده و در سال جاری هم از درخشان‌ترین ستاره‌های این تیم بوده است.

او در آستانه دیدار سلتا با بارسا در مورد این بازی و شرایط تیمش صحبت کرد: "ما با اشتیاق زیادی منتظر بازی با بارسلونا هستیم. این بازی مقابل تیمی از بالاترین سطح است. ما بسیار هیجان زده و مشتاقانه منتظر دیدار شنبه هستیم.

ما با نتایج ضعیف اخیر این تیم گول نمی‌خوریم. درست است که مدتی می‌شود که بارسلونا بهترین نتایج را در سطح خودش کسب نمی‌کند، اما بازی مقابل این تیم به معنای بازی در برابر بازیکنان خوب و باتجربه‌ای است که همیشه خطرناکند. بازی سختی خواهد بود، فرقی نمی‌کند تا به حال در چه فرمی بوده باشند. اگر چشم از آنها برداریم در 5 دقیقه 5 موقعیت خطرناک ایجاد می‌کنند. البته کیفیت بازی شنبه به ما نیز بستگی خواهد داشت، اصلا نباید اشتباه کنیم.
من هنوز این تیم را دوست داردم. امیدوارم بارسلونا تا پایان فصل عملکرد خوبی داشته باشد، البته به جز این دیدار مقابل سلتا."

دیدگاه‌ها