کد خبر : 2002468 | 26 بهمن 1402 ساعت 22:03 | 125.2K بازدید | 117 دیدگاه

کامبک رؤیایی در ضربات پنالتی کامل شد

اسپانیا مقابل بچه‌های ساحلی زانو زد!

تیم ملی فوتبال ساحلی در یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز اسپانیا را شکست داد.

اسپانیا مقابل بچه‌های ساحلی زانو زد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال ساحلی ایران و اسپانیا در اولین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2024 امارات به مصاف هم رفتند و یک مسابقه هیجان‌انگیز و جذاب را به نمایش گذاشتند.

ویدئو: 324807

تیم ملی ایران در این مسابقه در ثانیه 3 مسابقه گل اول را دریافت کرد تا شروع خوبی در جام نداشته باشد، اسپانیایی‌ها گل دوم را توسط چیکی به ثمر رساندند و دقایقی بعد آردیل زننده گل اول مجدد برای این تیم گلزنی کرد تا بازی 3 بر صفر به سود اسپانیایی‌ها پیش برود.

1991348

در ادامه مسابقه گل اول ایران را مسلم مسیگر به ثمر رساند و محمدعلی مختاری فاصله را کمتر کرد تا امیدها در اردوی تیم ملی ایران برای بازگشت بیشتر شود، اما دو گل میگل و خوزه آریاس بازی را پنج بر دو به سود اسپانیا کرد تا مجدد فاصله به 3 گل برسد.

1991349

در ادامه مسابقه محمدعلی مختاری ستاره تیم ملی ایران در این مسابقه 3 گل متوالی به ثمر رساند تا کامبک فوق‌العاده‌ای برای این تیم رقم بخورد و محمدعلی مختاری در این مسابقه پوکر کند.

بازی فوق‌العاده ایران در دقایق پایانی ادامه داشت و رضا امیری‌زاده گل ششم ایران را با ضربه برگردان فوق‌العاده وارد دروازه اسپانیا کرد تا تیم ملی در 2 دقیقه مانده به پایان مسابقه به برتری برسد، اما این پایان ماراتن جذاب ایران و اسپانیا نبود و چیکی آردیل در 3 ثانیه مانده به پایان مسابقه بازی را به تساوی کشید، چیکی آردیل در ثانیه‌های اول و آخر مسابقه مقابل ایران گلزنی کرد و نکته جالبی در این مسابقه بود.

1991351

وقت‌ اضافه این مسابقه اما بدون گل به پایان رسید و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و که پنالتی‌ها به شکلی زیر نواخته شد:

پنالتی اول ایران:  مختاری (از دست رفت)
پنالتی دوم ایران:  میرشکاری (تبدیل به گل شد)
پنالتی سوم ایران: محمدپور (تبدیل به گل شد)
پنالتی چهارم ایران: اکبری (تبدیل به گل شد)

پنالتی اول اسپانیا:  (تبدیل به گل شد)
پنالتی دوم اسانیا: (از دست رفت)
پنالتی سوم اسپانیا: (از دست رفت)
پنالتی چهارم اسپانیا: (از دست رفت)

ویدئو: 324808

بولت پرسپولیستیم ملی ایران در نهایت در یک بازی هیجان انگیز و جذاب در این مسابقه به پیروزی رسید و ایران اولین گام در جام جهانی فوتبال ساحلی را با پیروزی ارزشمند مقابل اسپانیا آغاز کرد، محمدعلی مختاری در این مسابقه با چهار گلی که وارد دروازه اسپانیا کرد، ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بود و نقش پررنگی در کامبک تیم ملی در این مسابقه داشت.

بازی بعدی تیم ملی ایران شنبه هفته آینده ساعت 20:30 مقابل آرژانتین برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها