کد خبر : 2002470 | 26 بهمن 1402 ساعت 22:10 | 40.1K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره رئال پای فیلم امباپه نشسته است! (عکس)

اورلین شوامنی، هافبک رئال مادرید، پست جالبی را در واکنش به خبرهای امروز در مورد کیلیان امباپه در شبکه ایکس منتشر کرد.

ستاره رئال پای فیلم امباپه نشسته است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خبرگزاری‌های فرانسوی مثل لوپاریزین و اکیپ امروز خبر دادند که کیلیان امباپه تصمیم قطعی و نهایی خود را مبنی بر تمایل به جدایی از پاری سن ژرمن در پایان فصل به ناصر الخلیفی مالک و دیگر مدیران باشگاه اعلام کرده است و گفته دیگر پیشنهاد تمدیدی را از سوی این باشگاه بررسی نخواهد کرد.

از آن سو خبرگزاری‌های اسپانیایی مارکا و رلوو اعلام کرده‌اند که این ستاره فرانسوی از هر زمان دیگری به پیوستن به رئال نزدیکتر است و انتخاب خود را در مورد آینده‌اش خارج از فرانسه انجام داده و حتی باشگاه مادریدی قرارداد را هم برای امضا کردن امباپه برای او ارسال کرده است. اتفاقی که داستان طولانی و دوساله پیوستن این فوق ستاره به کهکشانی‌ها را پایان خواهد داد. اکثر خبرگزاری‌ها در مورد این انتقال می‌نویسند و شایعات و هیجان در بالاترین سطح خود قرار دارد.

1991354

این فضای هیجانی روی بازیکنان رئال هم اثر گذاشته است. اورلین شوامنی، هافبک رئال، ساعتی بعد از اعلام خبر جدایی قطعی امباپه در پایان فصل در شبکه ایکس توییتی از دو ظرف پاپ‌کورن منتشر کرد که در واقع کنایه به سیل اخبار در شبکه‌های مجازی در مورد امباپه است که مثل یک فیلم پرهیجان با آب و تاب ادامه دارد.

دیدگاه‌ها