کد خبر : 2002474 | 26 بهمن 1402 ساعت 22:14 | 106.9K بازدید | 95 دیدگاه

گلی که نقش جهان را ناامید و ساکت کرد

هیس! صدایتان را نمی‌شنوم

عبدالله حمدان در دقایق پایانی دیدار سپاهان-الهلال گلزنی کرد و به هواداران سپاهان هیس نشان داد.

هیس! صدایتان را نمی‌شنوم

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله باقی‌مانده تا شروع دیدار الهلال عربستان مقابل سپاهان آن هم در ورزشگاه نقش جهان، تصاویر منتشر شده از ورزشگاه و حضور پرشور مردم در داخل استادیوم موجب ترس رسانه‌های عربستانی شد اما با شروع بازی به نظر آمد این موضوع بیشتر به چشم آمد.

ویدئو: 324801

اگر چه ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، در کنفرانس خبری حضور ۶۰ هزار نفر را برای شاگردانش عادی می‌دانست، اما به وضوح ستارگان نماینده فوتبال عربستان که آنها نصف جهان را سفر کرده‌اند، در جو غیرقابل توصیف نقش جهان دچار استیصال شده بود.

با این حال در نیمه دوم به نظر می‌رسد، صحبت‌های پیرمرد پرتغالی در نیمه مربی‌ها اثرگذار بود و به تیمش مسیر پیروزی را نشان داد و خیلی زود آنها به گل تساوی رسیدند؛ جریان بازی کاملا به سود الهلال بود و اخراج دانشگر موجب شد تا در حملات آنها بیشتر شود و پس از اینکه میتروویچ در دقیقه 3+90 دروازه نیازمند را باز کرد، عبدالله الحمدان هافبک جوان این تیم گل سوم را به ثبت رساند تا در یک چشم برهم زدن، سکوتی مرگبار ورزشگاه را فرا بگیرد اما پس از مدتی هیس نشان دادن هافبک ۲۴ ساله الهلال موجب شد تا جو ورزشگاه بر علیه او باشد!

1991360

البته میتروویچ حرفه‌ای بودن خودش را نشان داد و سعی بر آرام کردن جو داشت و از همبازی خود می‌خواست این کار را انجام ندهد اما هواداران سپاهان از خوشحالی او بسیار عصبانی بودند.

1991361

بدین ترتیب حالا سپاهان در بازی رفت شکست خورد تا هواداران سپاهان همچنان برای صعود چشم انتظار ۹۰ دقیقه دیگر آن هم در پایتخت عربستان باشند.

دیدگاه‌ها