کد خبر : 2002477 | 26 بهمن 1402 ساعت 22:20 | 36.4K بازدید | 67 دیدگاه

بیست و یکمین پیروزی متوالی برای الزعیم بی‌رحم

سپاهان الهلال را به رکورد من‌سیتی رساند!

الهلال موفق شد در بیست و یکمین دیدار متوالی خود به پیروزی دست پیدا کند.

سپاهان الهلال را به رکورد من‌سیتی رساند!

به گزارش "ورزش سه"، هر چقدر که سپاهان بازی را برابر الهلال خوب آغاز کرد و نیمه نخست را برنده به رختکن رفت، اما کار این تیم در نیمه دوم گره خورد و شیرازه تیم پس از اخراج محمد دانشگر کاملا از هم پاشیده شد و در نهایت این بازی با نتیجه سه بر یک به سود تیم عربستانی به پایان رسید.

الهلال در شرایطی توانست در اصفهان با نتیجه سه بر یک از سد میزبان خود عبور کند که این بیست و یکمین پیروزی متوالی شاگردان ژرژ ژسوس در مسابقات مختلف بود. آبی‌های ریاض موفق شدند به یک رکورد استثنایی دست پیدا کنند و با پپ گواردیولا مساوی شوند.

بولت پرسپولیسمن‌سیتی با هدایت این مرد اسپانیایی در فصل 2020 – 2021 توانست در بیست و یک مسابقه متوالی برنده از زمین خارج شود و حالا تیم آبی‌پوش شهر ریاض نیز به همین رکورد دست یافته تا ژرژ ژسوس نامش را در تاریخ باشگاه الهلال به ثبت برساند.

1991366

بولت هوادارالهلال که فصل را ناامیدکننده آغاز کرد و در دو مسابقه متوالی برابر نوبهار و ضمک به تساوی دست یافت، در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، به زحمت توانست از سد الجبلین عبور کند. درست در آن روزها بسیاری از هواداران الهلال خواستار اخراج ژسوس شده بودند ولی روند پیروزی‌های متوالی این تیم از همان مسابقه آغاز شد.

1991365

الهلال پس از الجبلین به ترتیب تیم‌های الشباب، نساجی، الاخدود، الخلیج، مومبای سیتی، الاهلی، الحزم، الفتح، مومبای سیتی، التعاون، الحزم، نوبهار، النصر، نساجی، الطائی، التعاون، الوحده، ابهاء و الفیحاء را شکست داده بود و امروز نیز از سد سپاهان عبور کرد.

الهلال در این 21 مسابقه توانست 63 بار گلزنی کرده و آمار میانگین سه گل در هر بازی را ثبت کند. آنها طی این مدت فقط چهار بار دروازه خود را باز شده دیده‌اند که دو مورد آن برابر نساجی و سپاهان بوده است.

دیدگاه‌ها