کد خبر : 2002478 | 26 بهمن 1402 ساعت 22:23 | 22.6K بازدید | 17 دیدگاه

پست جالب ختافه: آنها هم امباپه را می‌خواهند!

باشگاه ختافه با انتشار یک توییت به خبر جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن واکنش نشان داد.

پست جالب ختافه: آنها هم امباپه را می‌خواهند!

به گزارش "ورزش سه"، امروز بالاخره خبری که هواداران فوتبال مدت‌ها منتظرش بودند منتشر شد. کیلیان امباپه به مدیران پاری سن ژرمن اطلاع داد که قصد دارد این باشگاه را ترک کند.

از همان زمان منتشر شدن این اخبار، اکثر صفحات فوتبالی و اهالی فوتبال به آن واکنش نشان دادند. اهمیت این خبر در رسانه‌ها به قدری بالاست که حواشی آن تا هفته‌ها می‌تواند در بین تیترهای اصلی باشد.

مقصد احتمالی او اسپانیا و رئال مادرید است و کمی دور از انتظار است که او به باشگاه دیگری برود. با این حال صفحه اکس (توییتر سابق) انگلیسی باشگاه ختافه در پستی جالب با ماجرای امباپه شوخی کرد.
آنها عکس امباپه را در لباس ختافه و در ورزشگاه خانگی‌شان فتوشاپ کرده‌اند و آن را با کپشن «تیک تاک» و ایموجی لاکپشت پست کرده‌اند.

1991367

این پست توجه هواداران را جلب کرده و در توییت‌هایی به آن واکنش نشان داده‌اند. هواداری نوشته است: «خیلی جالب بود. ولی متاسفم، حتی شوخی‌اش هم زشت است. امباپه به رئال می‌رود.»

هوادار دیگری گفته: «این قطعاً یک شوخی است، اما به‌نظرم احتمال رفتن امباپه به ختافه از احتمال رفتنش به بارسلونا بیشتر است.»

کاربری گفته: «آنها هم تلاش‌شان را انجام داده‌اند. بعید نیست امباپه برای جلب توجه شایعات انتقالش به ختافه را در رسانه‌ها درز دهد.»

دیدگاه‌ها