کد خبر : 2002480 | 26 بهمن 1402 ساعت 22:25 | 45.2K بازدید | 68 دیدگاه

میتروویچ مانع از اقدام تحریک‌آمیز جوان الهلال

الکساندر میتروویچ حرفه‌ای بودن و ذهنیت قوی خودش را در جدال مقابل سپاهان نشان داد.

میتروویچ مانع از اقدام تحریک‌آمیز جوان الهلال

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه جو مسحورکننده نقش جهان با حضور هواداران سپاهان برای جدال مقابل الهلال، با گل الکساندر میتروویچ صربستانی از واپسین دقایق بازی به سکوت فرو رفت، مدتی پس از آن اتفاق عجیب دیگری آرامش ورزشگاه را بر هم زد. 

۳ دقیقه پس از گل میتروویچ، عبدالله الحمدان هافبک تهاجمی الهلالی‌ها دروازه نیازمند را باز کرد تا نمایشگر ورزشگاه نتیجه سه بر یک را نشان دهد ولی هیس نشان دادن این بازیکن جوان دلیلی بود تا هواداران سپاهان از اقدام او بسیار خشمگین شوند.

1991370

در این بین میتروویچ به عنوان یک چهره باتجربه که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را دارد، حرفه‌ای بودن خودش را نشان داد؛ او سعی داشت با عذرخواهی از هواداران سپاهان، جو ورزشگاه را آرام کند و همچنین مانع ادامه دادن خوشحالی گل الحمدان باشد تا جو آرام بماند.

الکساندر میتروویچ از زمان انتقالش به خاورمیانه چهره باتجربه و اثرگذاری بوده و توانسته در طی ۶ ماه اخیر در قلب هواداران الهلال جا باز کند.

او خودش در ۷ بازی لیگ قهرمانان آسیا تا به اینجای کار ۶ بار گلزنی کرده و به صورت مشترک با تالیسکا و کریزان بهترین گلزن این فصل مسابقات باشگاهی پهناورترین قاره آسیا به شمار می‌رود.

1991371

دیدگاه‌ها