کد خبر : 2002483 | 26 بهمن 1402 ساعت 22:30 | 17K بازدید | 6 دیدگاه

شماره 9 ایران ابر بازیکن بود:

سوپرگل و پوکر مقابل اسپانیا: مختاری سوپراستار بود!

محمدعلی مختاری ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی مقابل اسپانیا بود.

سوپرگل و پوکر مقابل اسپانیا: مختاری سوپراستار بود!

به گزارش "ورزش سه"، محمدعلی مختاری ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در بازی با اسپانیا در نقش یک سوپراستار ظاهر شد و با پوکری که مقابل این تیم اروپایی انجام داد نقش ویژه‌ای در کامبک و پیروزی ایران در این مسابقه داشت.

گل اول مختاری با تسلط و تکنیک بالای این بازیکن روی توپ وارد دروازه اسپانیا شد و حرکات او روی شن‌های ورزشگاه D3 امارات به شکلی بود که انگار روی یک سطح صاف در حال اجرای تکنیک و کار با توپ است، مختاری مدافع اسپانیا را با سر توپ از پیش رو برداشت و با ضربه بغل پا گل دوم ایران و اولین گل خودش را به ثمر رساند!

گل دوم مختاری با قیچی تماشایی وارد دروازه اسپانیا شد، زمان بندی مناسب و جایگیری حرفه‌ای او با ضربه زیبا قیچی برگردان همراه شد و تیم ملی ایران بار دیگر امیدوار به کامبک در این مسابقه شد.

1991378

گل سوم مختاری از روی نقطه پنالتی و گل چهارم او با پرتاب بلند دروازه‌بان و ضربه سر او به ثمر رسید تا بازی در کمال شگفتی 5-5 مساوی شود و ایران برای اولین بار در این مسابقه بازی را به تساوی بکشد.

مختاری هرچند در ضربات پنالتی اولین پنالتی ایران را از دست داد، اما با پوکری که در وقت‌های قانونی این مسابقه انجام داد ایران را در مسابقه نگه داشت و در نهایت با درخشش دروازه‌بان تیم ملی در ضربات پنالتی اولین پیروزی برای ملی‌پوشان کشورمان به دست آمد.

دیدگاه‌ها