کد خبر : 2002514 | 26 بهمن 1402 ساعت 23:38 | 8.2K بازدید | 46 دیدگاه

به بازی برگشت امیدواریم

نیازمند: الهلال با هزینه تفاوت ایجاد کرد

پیام نیازمند می‌گوید فوتبال ایران نیاز به تقویت جدی دارد.

نیازمند: الهلال با هزینه تفاوت ایجاد کرد

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند بعد از شکست مقابل الهلال در خصوص این بازی گفت: می‌خولستم از هواداران عذرخواهی کنم. می‌دانم با هزار امید و آرزو آمدند. نتیجه می‌توانست جور دیگر رقم بخورد، فقط متاسفم و امیدوارم هفته آینده نتیجه دیگری کسب کنیم و هواداران امیدوار شوند.

وی در مورد اخراج دانشگر عنوان کرد: یک‌سری اتفاقات و اشتباهات نتیجه را عوض می‌کند. طبیعی است آنها بازیکن باتجربه دارند و موفقیتشان بی‌دلیل نیست. هزینه خوبی کردند و تفاوت‌هایی را ایجاد کردند و طبیعی است نباید اشتباه کنند.

نیازمند در مورد جو ورزشگاه توضیح داد: بله باید از موقعیت استفاده می‌کردیم. شما در این مدل بازی‌ها حق اشتباه ندارید و اگر اشتباه کنید تنبیه می‌شوید.

گلر ملی‌پوش سپاهان در خصوص حضور زنان گفت: واقعا تنها نکته مثبت امروز بود. خوشحال شدیم آمدند برای اولین بار تیمشان را حمایت کردند و امیدوارم در بازی لیگ برتر هم بیایند.

1975667

او در مورد غیبت بازیکنان در بازی بعدی گفت: حسین نژاد را فکر کنم داریم اما هادی محمدی و دانشگر را نه. امیدوارم با پتانسیل خودمان برویم و بازی امروز را جبران کنیم. بازیکنان خوبی داریم وبا همه قوا می‌رویم.

نیازمند درباره از دست دادن فرصت‌ها گفت: در این سطح در آسیا مثل لیگ خودمان نیست که ۵-۶ موقعیت از پست بدهیم. در این بازی‌ها باید با حداقل موقعیت به نتیجه برسیم.

گلر سپاهان در مورد دو کامبک در جام ملت‌ها عنوان کرد: متاسفانه آنجا هم با حسرت تمام شد. فکر کنم با حسرت تمام شدن تورنمنت‌ها بخشی از فوتبال ما شده. شما امروز تفاوت‌ها را دیدید و اگر می‌خواهیم اقدام کنیم همین امروز هم دیروز است. باید از امروز برای تقویت تیم‌ها و حق پخش شروع کنیم. از سال بعد فکر کنم تعداد بازیکنان خارجی هم آزاد میشود و ما دوست نداریم همین‌طوری برویم.

پیام در مورد قضاوت داور و عصبانیت بازیکنان سپاهان از او گفت: قابل پیشبینی بودچون از این داور شناخت داشتیم. او اصلا اهل سوت زدن نبود و یک سری سوت‌ها را نمی‌زد.

دیدگاه‌ها