کد خبر : 2002521 | 27 بهمن 1402 ساعت 07:47 | 16.8K بازدید | 4 دیدگاه

رویارویی گوسنز با هواداری که می‌خواست او را بکشد!

رابین گوسنز، ستاره یونیون برلین، می‌گوید یک هواداری که در شبکه‌های اجتماعی برایش آرزوی مرگ کرده را بیرون ورزشگاه بعد از بازی تیمش شناخته است.

رویارویی گوسنز با هواداری که می‌خواست او را بکشد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 29 ساله در یک پست در پلتفرم شغل‌یابی لینکداین توجه را به نفرت پراکنی در جامعه جلب کرد. ستاره یونیون در مورد یک برخورد به ظاهر بی‌ضرر با یک طرفدار، و پس زمینه جدی روانی آن با مخاطبانش، کرده است

بولت پرسپولیسگوسنز می‌گوید که پس از پیروزی 1-0 یونیون برلین مقابل ولفسبورگ در روز شنبه ورزشگاه را ترک کرد و آماده عکس گرفتن با هواداران شد. مرد جوانی در جمعیت به اون نزدیک شد که چهره‌اش برای گونسز آشنا بوده است، اما او نتوانسته به درستی بفهمد که کجا او را دیده است.

گوسنز سپس می‌نویسد: "در حالی که در ماشین نشستم و به سمت خانه رفتم، ناگهان یادم افتاد. این همان مرد جوانی بود که بعد از بازی ماینتس مدام برای من آرزوی مرگ کرد، زیرا ظاهراً از شکلکی که برای هواداران معترض تیم درآورده بودم و دوربین تلویزیون آن را شکار کرده بود بدش آمده بود. او برای من نوشته بود "خانواده‌ات باید با خودت بمیرند" و "ما در این دنیا به افرادی مانند شما نیاز نداریم." باورتان می‌شود که حالا به من نزدیک شد تا عکس بگیرد؟!"

1991434

گونسنز ریشه چنین نفرت‌پراکنی‌هایی را عمیق می‌داند: "جامعه ما در حال حاضر به سمتی می‌رود که حسادت مردم به معنای واقعی کلمه اوضاع را خراب می‌کند و تنها راه کمک به خود این است که دور از آنها قرار بگیرید. اگر چیزی از موفقیت خود نشان بدهید مردم آن را نابود می‌کنند. این در تعامل روزمره اتفاق می‌افتد. 
افرادی که خود موفق نیستند به موفقیت دیگران حسادت می‌کنند و نمی‌دانند هر دستاوردی در نتیجه تلاش‌های زیاد به‌دست آمده است."

دیدگاه‌ها