کد خبر : 2002532 | 27 بهمن 1402 ساعت 00:56 | 9.1K بازدید | 9 دیدگاه

حمایت قاطع رئیس از توخل: خیلی هم عالی است!

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، می‌گوید عملکرد توماس توخل و کادر فنی‌اش در این تیم عالی است.

حمایت قاطع رئیس از توخل: خیلی هم عالی است!

به گزارش "ورزش سه"،  بایرن مونیخ در اوضاعی تقریبا بحرانی به سر می‌برد. تیمی که 10 دوره متوالی قهرمان بوندسلیگای آلمان بوده است، نمی تواند جایگاه دوم را با پنج امتیاز اختلاف با بایرلورکوزن صدرنشین تحمل کند. آن هم صدرنشینی که کمتر از یک هفته پیش در برابر آن 3-0 شکست خوردند. حالا با باخت 1-0 مقابل لاتزیو، این تیم برای اولین بار از سال 2019 دو بازی متوالی را واگذار کرد و برای اولین بار از سال 2015 در دو بازی متوالی گلزنی نکرد تا توخل تحت فشار برود.

بولت تراکتوراو دیروز بعد از شکست خارج از خانه مقابل لاتزیو بار چندم در این فصل با خبرنگاران وارد درگیری لفظی شد و از آنها خواست که در مورد آینده‌اش سوال نکنند و به او فشار نیاورند. سوالی که البته ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است.

با وجود همه این نتایج ضعیف، رئیس بایرن امروز در مصاحبه با شبکه تی‌زد مونیخ از توخل و کارش در بایرن حمایت کرد: "ما اکنون فقط به جرقه‌ای برای پیروزی در زمین و غلبه بر این روند نیاز داریم ما همه با هم روی آن کار می‌کنیم، من متقاعد شده‌ام که می‌توانیم این کار با همین کادر فنی را انجام دهیم. کادر فنی کار بی‌نظیر و دقیقی را در این تیم انجام می‌دهد و مشکل جدی‌ای از نظر ما وجود ندارد."

دیدگاه‌ها