کد خبر : 2002533 | 27 بهمن 1402 ساعت 00:57 | 36.6K بازدید | 67 دیدگاه

واکنش بارسا به خبر امباپه: ما لاماسیا را داریم!

باشگاه بارسلونا در فضای مجازی به اخبار پیرامون کیلیان امباپه واکنش نشان داد.

واکنش بارسا به خبر امباپه: ما لاماسیا را داریم!

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره ماجرای کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن به پایان رسید. فوق ستاره فرانسوی امروز اعلام کرد که قصد ندارد قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید کند.

بدین ترتیب با توجه به اینکه قرارداد فعلی امباپه با باشگاه پاریسی تا پایان فصل اعتبار دارد، او می‌تواند با خاتمه یافتن این فصل راهی باشگاه آینده‌اش شود.

با توجه به اینکه رئال مادرید مدت زیادی است که خواهان امباپه است، به احتمال زیاد او در فصل آینده به مادریدی‌ها خواهد پیوست و دوران جدیدی را آغاز خواهد کرد.

1991444

در سمت دیگر این خبر بدی برای هواداران بارسلونا خواهد بود. تقویت رقیب مستقیم آن هم با بازیکن فوق‌العاده‌ای مانند امباپه باعث نگرانی آنها شده است. با این حال صفحه اکس (توییتر سابق) اسپانیایی بارسلونا در پستی به حواشی امروز واکنش نشان داد.

آنها عکس پائو کوبارسی، مدافع جوان این باشگاه که از لاماسیا به تیم اصلی راه پیدا کرده را با کپشن همیشه با لاماسیا و هشتگ «ساخت لامسیا» پست کرده‌اند.

بارسایی‌ها با این کار هم به اینکه ستاره‌های تیم‌شان را از لاماسیا وارد کرده‌اند اشاره کردند و هم با گذاشتن عکس یک مدافع به نوعی برای امباپه و رئال کری خواندند.

دیدگاه‌ها