کد خبر : 2002546 | 27 بهمن 1402 ساعت 09:49 | 11.5K بازدید | 6 دیدگاه

پیولی: شاید در بازی برگشت حذف شویم!

استفانو پیولی، سرمربی میلان، هشدار داد که هر اتفاقی در فوتبال ممکن است و کار صعود این تیم تمام نشده است.

پیولی: شاید در بازی برگشت حذف شویم!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در دیدار پلی آف مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ اروپا روبروی رن قرار گرفت و موفق شد این تیم را با سه گل از سر راه بردارد. 

روبن لوفتوس چیک ستاره روسونری در این بازی بود و موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند و رافائل لیائو هم دیگر گل این بازی را وارد دروازه حریف کرد تا خیال میلان از بازی برگشت تا حد زیادی راحت شود. 

پیولی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما پس از این که لیگ قهرمانان را از دست دادیم خیلی زود هدف دیگری را برای خودمان تعیین کردیم و حالا این مسیر را با شروع مسابقات پلی آف لیگ اروپا آغاز کردیم. 

1986739

تیم ما خیلی خوب بازی کرد اما بازی برابر تیم رن که روی ضد حملات بسیار خطرناک است و در شرایط خوبی قرار دارد آسان نبود. این نتیجه برای بازی رفت خیلی خوب است اما ما می‌دانیم که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است و باید در بازی دوم هم کاملا متمرکز باشیم.»

او با اشاره به اشتیاق لیائو برای گلزنی گفت: «طبیعی است که او به دنبال گل زدن باشد اما لیائو همیشه آرام است و با ارسال پاس گل در طول این مدت توانایی‌اش را نشان داده است. او همیشه یکی از ارکان اصلی فاز هجومی تیم ما است. مشخصا دوست دارد گل بزند و در بردهای تیم شریک شود.»

سرمربی میلان با اشاره به اهداف پیش روی تیمش اضافه کرد: «هرگز نباید آرام گرفت. ما از ابتدای سال 2024 خیلی خوب کار کردیم اما لحظات سختی داشتیم و حالا لیگ اروپا هم اضافه شده است. می‌توانید متوجه شوید که ما در شرایط خوبی از نظر روانی و جسمی هستیم اما باید به همین شکل ادامه دهیم.»

دیدگاه‌ها