کد خبر : 2002555 | 27 بهمن 1402 ساعت 10:35 | 66.1K بازدید | 43 دیدگاه

بایرن به سیم آخر زد: سه ستاره در لیست فروش

مدیران بایرن مونیخ از عملکرد لروی سانه، لئون گورتسکا و سرژ گنابری راضی نیستند و به فکر فروش آنها افتاده‌اند.

بایرن به سیم آخر زد: سه ستاره در لیست فروش

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف بایرن مونیخ در چند هفته اخیر باعث شده است که فشار روی بازیکنان و کادر فنی این تیم بیشتر از هر زمان دیگری افزایش پیدا کند. 

دو شکست متوالی برابر بایرلورکوزن در بوندسلیگا و لاتزیو در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا کار را برای آنها سخت کرد و حالا به نظر می‌رسد که مدیران بایرن قصد دارند تغییراتی اساسی را در این تیم اعمال کنند. 

روزنامه ورزشی بیلد مدعی شده است که عملکرد و توانایی‌های سانه، گورتسکا و گنابری در داخل این باشگاه به شکل جدی مورد تردید قرار گرفته و بسیاری نمایش این سه بازیکن در این فصل را زیر سوال برده‌اند و این شرایط را برای آنها تغییر داده است.

1991469

پیش از این گفته می‌شد که بایرن هیچ تمایلی برای فروش آنها ندارد اما این سه نفر دیگر غیر قابل فروش به حساب نمی‌آیند. قرارداد گورتسکا و گنابری طولانی و سنگین است و همین شاید کار فروش‌شان را دشوار کند. از سوی دیگر، سانه هم سالانه 20 میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند. 

گفته می‌شود که اگر آنها همچنان به همین روند ادامه دهند، مدیران بایرن چاره دیگری جز فروش این سه بازیکن ندارند چون تمایلی به حفظ بازیکنان بی‌ثبات با دستمزد زیاد نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها