کد خبر : 2002569 | 27 بهمن 1402 ساعت 12:29 | 29.4K بازدید | 6 دیدگاه

انگیزه‌های یک جدال انتقامی

پشت سه امتیاز اصفهان یک گلر بود (عکس)

حبیب فرعباسی با سیو یک پنالتی اثری مهم در برتری ملوان گذاشت.

پشت سه امتیاز اصفهان یک گلر بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرعباسی که بلافاصله بعد از انتقال به ملوان در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و با شماره پیراهن محبوبش ماموریت محافظت از قفس توری ملوانی‌ها را برعهده گرفت، روزی تاریخی را پشت سر گذاشت.

او از ابتدای فصل با کادرفنی ذوب‌آهن مشکل داشت اما کنار گذاشته شدن از ترکیب و تمرین، حبیب را متقاعد کرد که تصمیمی جدید برای فوتبال خود بگیرد. در حالی که احتمالا قرار نبود ذوب‌آهن با تصمیم او برای جدایی موافقت کند، فرعباسی دفترچه خدمت سربازی را پست کرد تا به مقصد تیم سرمربی موردعلاقه‌اش، ذوب‌آهن را ترک کند.

فرعباسی که به دلیل حضور مهدی تارتار از نفت مسجدسلیمان به ذوب‌آهن پیوسته بود، بار دیگر در حالی شاگرد این سرمربی شد که بلافاصله در ترکیب اصلی قرار گرفت و بعد از کلین‌شیت مقابل شهر راز، این‌بار در فولادشهر دروازه خود را بسته نگه داشت.

نکته جالب در مورد فرعباسی اینکه در نیمه اول بازی دیروز تیم ذوب‌آهن صاحب یک ضربه پنالتی شد تا شایان مصلح شانس باز کردن دروازه حریف را به دست بیاورد اما حبیب دست مدافع چپ‌پای ذوب را خواند و پنالتی او را سیو کرد تا اجازه ندهد تیم محمد ربیعی پیروز به رختکن برود.

این در حالی است که او خوشحالی شدیدی را هم بعد از سیو این پنالتی انجام داد و بدون اینکه ذره‌ای در قبال تیم سابقش مدارا داشته باشد، هیجان آنی خود را به نمایش گذاشت.

او در نیمه دوم نیز یک سیو استثنایی داشت که البته در آن صحنه خوش شانس بود توپ به وسط دروازه‌اش برخورد کرد و توانست راحت‌تر آن را مهار کند اما به هر حال این دو سیو زمینه‌ساز گل دیرهنگام رضا جعفری شد که دوباره خوشحالی را به قفس توری ملوانی‌ها بُرد.

فرعباسی که در این جدال انتقامی به بهترین شکل توانایی خود را نشان داده بود، بعد از بازی هم به سراغ هواداران ملوان رفت و خوشحالی خود را با آنها تقسیم کرد.

دیدگاه‌ها