کد خبر : 2002584 | 27 بهمن 1402 ساعت 14:21 | 13.7K بازدید | 25 دیدگاه

گری نویل: یونایتد با جذب نکردن رایس اشتباه بزرگی کرد

گری نویل از منچستر یونایتد بابت جذب نکردن دکلان رایس انتقاد کرد.

گری نویل: یونایتد با جذب نکردن رایس اشتباه بزرگی کرد

به گزارش "ورزش سه"، رایس که در پنجره نقل و انتقالاتی سال ۲۰۲۳ از وستهم به آرسنال پیوست، تأثیر بزرگی در ترکیب توپچی‌ها داشته است. این انتقال بزرگی برای آرسنالی‌ها بود زیرا آنها در یکی از معدود دفعات، از رقبای خود یعنی منچستر یونایتد، منچستر سیتی و چلسی پیشی گرفتند و هافبک انگلیسی را جذب کردند.

در سال‌های اخیر آرسنال در رقابت برای جذب بازیکنان مختلف در پنجره‌های نقل و انتقالاتی، از رقبا شکست خورده است اما جذب دکلان رایس و موفقیت او می‌تواند شرایط را به‌طور قابل توجهی تغییر دهد.

1991509

گری نویل در قسمت جدید پادکست Stick to football به عملکرد درخشان رایس در آرسنال پرداخت و گفت منچستر یونایتد با جذب نکردن او به خودش ضربه بزرگی زده است. او همچنین ادعا کرد که او دقیقاً همان بازیکنی است که شیاطین سرخ باید به خدمت می‌گرفتند.

نویل در این مورد گفت: «آنهایی که در هیئت‌مدیره بودند و وظیفه جذب بازیکن را برعهده داشتند حتما به گزینه‌های نقل و انتقالاتی که جذب نشدند نگاه خواهند کرد. ما درباره رایس و لوئیز دیاز صحبت زیادی کردیم. من به مدیران توصیه کردم رایس را جذب کنند.
آنها نه‌تنها به من گوش نکردند بلکه تلاش زیادی هم برای او انجام ندادند و اکنون قطعاً با دیدن عملکرد رایس حسرت خواهند خورد. واقعا خجالت‌آور بود. حالا ممکن است ستاره‌های دیگر لیگ برتر هم به وضعیت رایس نگاه کنند و در انتخاب تیم‌های آینده‌شان، آرسنال را بالاتر از یونایتد قرار دهند. این انتقال مانند انقلاب بود و لیگ را به‌طور قابل توجهی تغییر داد.»

دیدگاه‌ها