کد خبر : 2002585 | 27 بهمن 1402 ساعت 14:27 | 53.1K بازدید | 35 دیدگاه

امباپه در رئال با پروفسور کار می‌کند!

فابیو کاپلو، سرمربی اسبق رئال مادرید، معتقد است که کارلو آنچلوتی حتی با حضور کیلیان امباپه می‌تواند به راحتی رختکن رئال را کنترل کند.

امباپه در رئال با پروفسور کار می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاپلو احساس می‌کند کارلو آنچلوتی مانند یک "پروفسور" است و مربی ایده‎‌آلی برای کیلیان امباپه در رئال مادرید خواهد بود.

امباپه به پاری سن ژرمن اطلاع داده که در پایان قراردادش در ژوئن جدا می‌شود و رئال مادرید آماده استقبال از فوق ستاره فرانسوی به عنوان بازیکن آزاد است.

سرمربی سابق میلان و یوونتوس معتقد است که حضور بازیکنان بزرگ و سرشناس در مادرید برای آنچلوتی دردسر درست نمی‌کند چراکه او قبلا هم با بازیکنان بی‌نظیری به عناوین زیادی رسیده است.

از کاپلو سوال شد که با احتمال حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید، یک مربی در رختکنی که بازیکنان بزرگی دارد باید چطور رفتار کند و او پاسخ داد: "با شخصیتش. بازیکنان بلافاصله مربی را قضاوت می‌کنند. آن‌ها متوجه می‌شوند که آیا شما ویژگی‌های لازم برای رهبری یک تیم را دارید یا خیر. مربی مانند یک رهبر ارکستر است. کارلتو حتی از یک رهبر هم فراتر است، او یک پروفسور است. او هوش و جذابیت بالایی دارد و می‌داند چگونه این کار را انجام دهد. مهم‌تر از آن، او می‌داند که چگونه بهترین ترکیب را برای یک تیم انتخاب کند و به آن‌ها احساس مهم بودن می‌دهد."

1991511

کاپلو سابقه قهرمانی با رئال مادرید را دارد و دو بار در لالیگا این عنوان را از آن خود کرد. او درمورد تجربه خودش گفت: "من نیمی از کهکشانی‌ها را مربیگری کردم چون زین‌الدین زیدان در آن تیم نبود. رئال در حال حاضر اشتباهات زیادی در نقل و انتقالات مرتکب نمی‌شود. آنها میل استثنایی به پیروزی و کیفیت باورنکردنی دارند. ما بهترین بازیکن را داشتیم که با این حال روی گروه تاثیر گذاشت. در واقع، زمانی که تصمیم گرفتیم رونالدو نازاریو را در نیم فصل بفروشیم، تغییری ایجاد شد و ما قهرمان لالیگا شدیم."

رونالدو در پنجره نقل و انتقالات ژانویه 2007، رئال مادرید را ترک کرد و به میلان پیوست، جایی که در 14 بازی در نیم فصل دوم 7 گل به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها