کد خبر : 2002588 | 27 بهمن 1402 ساعت 14:35 | 33.4K بازدید | 23 دیدگاه

مقایسه ستاره میلان با بلینگام: تو بهترین نیستی!

نایجل رئو کوکر، بازیکن سابق وستهم، معتقد است که کریستین پولیشیچ علی‌رغم نماش مناسب، بزرگترین ستاره جوان حال حاضر فوتبال جهان نیست.

مقایسه ستاره میلان با بلینگام: تو بهترین نیستی!

به گزارش "ورزش سه"، کریستین پولیشیچ از زمان انتقال 22 میلیون دلاری به میلان از چلسی در تابستان گذشته، 7 گل زده و 6 پاس گل ارسال کرده است.

در حالی‌که این بازیکن 25 ساله در این فصل برای میلان نمایش خوبی داشته، نایجل رئو کوکر، ستاره سابق وستهم، معتقد است که او باید پیشرفت بیشتری داشته باشد و مانند جود بلینگام در رئال مادرید بازی کند.

1991516

رئو کوکر در برنامه "سی‌بی‌اس اسپورتس گولازو" گفت: "خوب است که می‌بینم او از سبک فوتبال خود لذت می‌برد، اما می‌خواهم پولیشیچ پیشرفت بیشتری داشته باشد و در کانون توجه باشد. به نظرم او هنوز اینطور نبوده، فکر نمی‌کنم او به آنجا رفته باشد که بگوید: میلان تیم من است و من یکی از بازیکنان کلیدی این تیم هستم. او فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد اما ستاره بزرگ میلان نیست. این چیزی است که او باید انجام دهد زیرا باید بهترین بازیکن جوان جهان شود."

1991517

نیکو کانتور، کارشناس برنامه، با نظر رئو کوکر مخالفت کرد و معتقد بود که نباید از پولیشیچ انتظار داشت تا از جود بلینگام بهتر باشد: "ما پولیشیچ را با یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان مقایسه نمی‌کنیم. جود بلینگام یک بازیکن کاملا متفاوت است. او پولیشیچ است، نه یک شانس کسب توپ طلای بعدی. اگر جود بلینگام نباشد، نمی‌توانید از او انتظار انجام کارهایی مانند جود بلینگام را داشته باشید."

دیدگاه‌ها