کد خبر : 2002593 | 27 بهمن 1402 ساعت 15:06 | 4.5K بازدید | 9 دیدگاه

آلگری: یوونتوس همیشه از من جام می‌خواهد

مکس آلگری با پذیرفتن نقش اصلی خود در نتایج اخیر یوونتوس، امیدوار است تیمش امسال هم بتواند به جام دست پیدا کند.

آلگری: یوونتوس همیشه از من جام می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"،‌ یوونتوس طی سه بازی گذشته مقابل امپولی به تساوی رسیده، مقابل اینتر و اودینزه هم با نتیجه مشابه 1-0 شکست خورده است.

شاگردان مکس آلگری در رده دوم جدول قرار دارند و با اینتر صدرنشین 7 امتیاز فاصله دارند، با این حال آلگری امیدوار است که قدم به قدم پیش بروند و از یک دوره نتایج منفی دور شوند.

مکس آلگری در نشست خبری پیش از این بازی گفت: "کسب یک امتیاز در 3 بازی که در دو بازی آن میزبان بودیم، خوب نیست. می‌دانیم که بازی فردا پیچیده خواهد بود، در یک ورزشگاه سخت و زمین بارانی باید به مصاف تیمی برویم که یکشنبه گذشته مقابل مونتزا به تساوی رسید. ما باید نگرش بهتری در توجه به جزئیات داشته باشیم."

به نبردن جام عادت کرده‌اید یا خسته کننده است؟
من خوش شانس بودم که خیلی جام بردم. یوونتوس 2 سال است که جامی نگرفته است، آنها به ما اجازه ندادند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم. از زمانی که من به یووه پیوستم، باشگاه از من جام خواسته است. وقتی قهرمان نمی‌شوید، باید تعهد داشته باشید که کار کنید تا دوباره به آن روند برگردید. هنوز امتیازات زیادی باقی مانده و باید از فردا دوباره شروع کنیم.

یوونتوس در آینده؟
بیایید قدم به قدم پیش برویم، سعی کنیم امسال را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم، همچنین از اتفاقات سه بازی گذشته استفاده کنیم. ما بارها در دقیقه 90 پیروز شده‌ایم، بنابراین می‌دانیم چگونه این کار را انجام دهیم. یوونتوس تیمی متشکل از بازیکنان و مربیان جوان است که می‌دانند چگونه کار خود را انجام دهند.

1991528

وضعیت قرارداد؟
هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده و خوب کار می‌کنیم. چیز دیگری نمی‌گویم. جزئیات را می‌توان حتی زمانی که همه چیز خوب پیش نمی‌رود و همه ما مسئول آن هستیم، دید: مطمئنم که من مسئول اصلی نتایج هستم چون نتوانستیم مقابل امپولی پیروز شویم.

وضعیت تیم؟
در این لحظات، هر چه بیشتر صحبت کنیم، کمتر کار می‌کنیم، در عوض باید بیشتر کار کنیم. ما از یک دوره نتایج ضعیف عبور می‎‌کنیم و بنابراین باید خوب کار کنیم. ما عملکردها را آنالیز کردیم و سعی می‎‌کنیم در کیفیت فنی خوبی که داریم بیشتر بدویم.

چقدر دوست دارید سال آینده دوباره با آنتونیو کونته رو به رو شوید؟
نمی‌دانم او برای مربیگری کدام تیم را انتخاب می‌کند، او در هر جایی که مربیگری کرده، عملکرد بسیار خوبی داشته است. در ضمن، بیایید به فردا فکر کنیم، سپس به پایان فصل و بازی در لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده. 2 بازی مهم مقابل لاتزیو داریم، بنابراین 3 ماه آینده مهم خواهد بود.

دیدگاه‌ها