کد خبر : 2002599 | 27 بهمن 1402 ساعت 15:30 | 134.6K بازدید | 66 دیدگاه

با صدور کارت بازی خریدهای جدید

جدایی دو بازیکن مهم از استقلال قطعی شد

با صدور کارت بازی خریدهای جدید استقلال، باید شاهد جدایی دو نفر از بازیکنان فعلی تیم باشیم.

جدایی دو بازیکن مهم از استقلال قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال امروز به‌صورت رسمی از صدور کارت بازی سه خرید جدید خود خبر داد. رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف و میلاد فخرالدینی نفراتی هستند که در پنجره زمستانی به جمع آبی‌ها اضافه شده‌اند و از بازی امروز در دسترس کادرفنی خواهند بود.

اما نکته مهم پیرامون اضافه شدن این سه بازیکن به لیست استقلال، پر شدن لیست بازیکنان این تیم و اجبار برای خروج دو نفر از فهرست آبی‌هاست. سیلوا، ماشاریپوف و فخرالدینی همگی بازیکن بزرگسال محسوب می‌شوند و طبق قوانین امسال نیز هر تیم تنها مجاز به ثبت‌نام نوزده بازیکن بالای 23 سال است.

تا پیش از نقل و انتقالات زمستانی، لیست نوزده نفره آبی‌ها پر بود که با جدایی سعید مهری و خروج یامگا از لیست تیم، استقلال 2 جای خالی داشت تا بتواند با جذب نفرات مورد نظر کادرفنی، خود را برای فصل بعد تقویت کند که حالا با به خدمت گرفتن سه بازیکن جدید، بازیکنان بزرگسال این تیم از سقف تعیین شده نیز بالاتر رفته است.

نکته مهم، بازگشت رضا میرزایی از بند مصدومیت است. با احتساب این بازیکن، حالا استقلال 21 بازیکن بزرگسال دارد که جواد نکونام باید حتما نام دو بازیکن را در لیست خروج قرار دهد. البته نام این بازیکن هنوز وارد لیست تیم نشده و از آنجایی که کارت بازی فخرالدینی، ماشاریپوف و سیلوا صادر شده، پس آبی‌ها به‌طور قطع یکی از بازیکنان خود را از لیست خارج کرده‌اند.

1991547

پیش از این عنوان شده بود که نکونام تصمیم گرفته تا نیک نفس و مطهری را از تیم کنار بگذارد که سرمربی آبی‌ها در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر اعلام کرد به زبیر اعلام شده تا به تمرینات بازگردد و او نامی از ارسلان به زبان نیاورد. در شرایطی که در فضای مجازی این خبر مطرح شده که استقلال نام این مهاجم را از لیست خارج کرده، تاکنون طرفین هیچ واکنش رسمی به این موضوع نشان نداده‌اند.

حتی با فرض خروج نام ارسلان مطهری از فهرست تیم و فسخ قرارداد با این بازیکن، استقلال باید برای رضا میرزایی نیز تصمیم‌گیری کند. اگر نکونام اعلام کند به این بازیکن نیاز دارد و قصد حفظ او را داشته باشد، باید یک بازیکن بزرگسال دیگر نیز از این تیم جدا شود در غیر این‌صورت میرزایی دیگر خروجی تیم خواهد بود.

لازم به ذکر است که لیست بازیکنان بزرگسال استقلال به شرح زیر است:

1- سیدحسین حسینی  
2-  رافائل سیلوا 
3- آرمین سهرابیان 
4- محمدحسین مرادمند 
5- ایمان سلیمی 
6- جعفر سلمانی 
7- ابوالفضل جلالی 
8- صالح حردانی 
9- روزبه چشمی 
10- زبیر نیک‌نفس 
11- مهدی مهدی‌پور 
12-  امید حامدی‌فر
13- آرش رضاوند 
14- میلاد فخرالدینی
15- مهرداد محمدی
16- آرمان رمضانی 
17- پیمان بابایی
18- گوستاوو بلانکو
19- جلال‌الدین ماشاریپوف
20- ارسلان مطهری
21- رضا میرزایی

دیدگاه‌ها