کد خبر : 2002606 | 27 بهمن 1402 ساعت 16:04 | 23.2K بازدید | 37 دیدگاه

نه گاوی به پی‌اس‌جی: پیشنهادتان بررسی هم نمی‌شود!

علی‌رغم علاقه زیاد پاری سن ژرمن به جذب گاوی، او در بارسلونا خواهد ماند.

نه گاوی به پی‌اس‌جی: پیشنهادتان بررسی هم نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام جدایی قطعی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن، شایعات نقل و انتقالاتی حول محور باشگاه فرانسوی به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است.

به گزارش اکیپ یکی از بازیکنان مورد نظر پاریسی‌ها، گاوی، ستاره بلوگرانا است، بازیکنی که بسیار موردعلاقه لوئیز انریکه است و تابستان گذشته از او به عنوان تقویت‌کننده احتمالی تیم فرانسوی نام برده می‌شد.

با این خبر بارسایی‌ها بابت جدایی گاوی نگران شدند. جوان اسپانیایی یکی از ستون‌های خط هافبک بارسلونا بوده است و از دست دادن او می‌تواند ضربه بزرگی به آبی‌اناری‌ها باشد.

با این حال با تایید اسپورت، نه گاوی و نه اطرافیانش نه‌تنها چیزی در مورد علاقه پاری سن ژرمن نمی‌دانند، بلکه اطمینان دارند که او در بارسا ماندنی است. حتی اگر پیشنهادی از سمت پی‌اس‌جی به دست گاوی برسد او آن را بررسی هم نمی‌کند و به همه پیشنهادات نه خواهد گفت. تنها هدف او کمک به باشگاه در پروژه ورزشی بعدی آنهاست.

در حال حاضر گاوی در حال ریکاوری است و هدفش این است که پیش‌فصل را به خوبی با بارسا شروع کند و دوباره خود را در تیم تثبیت کند. او امیدوار است که در سال آینده و قبل از شروع آخرین سال قراردادش، صحبت در مورد تمدید جدید را آغاز کند.

1991557

دیدگاه‌ها