کد خبر : 2002608 | 27 بهمن 1402 ساعت 16:21 | 14.9K بازدید | 47 دیدگاه

استقلال و سپاهان متفاوت از تمام تیم‌های لیگ برتری

آمار نهفته شکست‌های پرسپولیس: خبری از کامبک نیست!

پرسپولیس بار دیگر در جریان دیدار لیگ برتر از حریف عقب افتاد اما نتوانست به بازی برگردد.

آمار نهفته شکست‌های پرسپولیس: خبری از کامبک نیست!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از معیارهای ارزیابی شرایط مدعیان لیگ برتر، بازگشت آنها به بازی پس از عقب افتادن بوده است که در شروع نیم فصل دوم لیگ برتر این اتفاق باز هم پرسپولیس را اسیر کرد.

سرخ‌پوشان در جدال مقابل آلومینیوم اراک اگر چه با فشار به محوطه جریمه اراکی‌ها، آنها را در زمین خود گرفتار کرده بودند اما بازیکنان تیم میزبان موفق شدند هر چه زودتر گل برتری را به ثمر برسانند و پس از آن با دفاع از همان تک گل خود، پرسپولیس در آغاز نیم فصل دوم لیگ بیست و سه، زمین‌گیر شد!

پرسپولیس از آغاز این فصل، در 5 بازی گل نخست را دریافت کرده که در پایان هیچکدام را پیروز نشده و 2 تساوی و 3 شکست آماری بوده که سرخ‌ها در این فصل از لیگ برتر به جا گذاشته‌اند.

از طرفی دیگر تنها دو تیم موفق شدند علی‌رغم عقب افتادن به بازی برگردند و اگر چه این اتفاق را تنها یک‌بار انجام داده‌اند اما این موضوع باعث شده تا آنها را از سایر تیم‌های لیگ برتری متمایز بدانیم؛ آبی‌پوشان پایتخت‌نشین در 4 بازی عقب افتادند که در پایان 1 برد، 2 تساوی و 1 شکست داشتند و همچنین شاگردان مورایس در 6 بازی عقب بودند که در پایان آن 1 برد، 1 تساوی و 4 شکست را به یادگار گذاشتند.

دیدگاه‌ها