کد خبر : 2002614 | 27 بهمن 1402 ساعت 16:49 | 74.1K بازدید | 99 دیدگاه

سیلوا از ابتدا به میدان می‌رود، محمدی نیمکت‌نشین شد

ترکیب استقلال با سورپرایز در دفاع و حمله

ترکیب استقلال برای دیدار برابر صنعت نفت اعلام شد که طی آن رافائل سیلوا از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود.

ترکیب استقلال با سورپرایز در دفاع و حمله

به گزارش "ورزش سه"، با اتمام تعطیلات نیم فصل، استقلال امروز پس از مدت‌ها و در استادیوم آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود. به دلیل محرومیت آبی پوشان، این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و با توجه به شکست پرسپولیس، شاگردان نکونام در پی افزایش فاصله با رقیب سنتی خود هستند.

کادرفنی استقلال تصمیم گرفته است تا برای این بازی از سیلوا در خط دفاعی استفاده کند و مهرداد محمدی علی‌رغم گلزنی در بازی‌های دوستانه، امروز روی نیمکت حضور دارد.

بولت استقلالسیدحسین از اشتباه رقبا استفاده می‌کند؟
کاپیتان استقلال در جام ملت‌های آسیا فرصتی برای حضور در ترکیب تیم ملی را به دست نیاورد ولی همچنان امیدوار است تا بتواند جای بیرانوند را در دروازه ایران به دست بیاورد به‌خصوص اینکه روز گذشته دیگر گلرهای تیم ملی یعنی بیرانوند و نیازمند روز بدی را سپری کردند.

بولت استقلالرونمایی از سیلوا در خط دفاعی
در خط دفاعی استقلال، شاهد حضور محمدحسین مرادمند هستیم. بازیکنی که به دلیل مصدومیت در بازی‌های آخر نیم فصل غایب بود، حالا مشکلی برای حضور در ترکیب تیم ندارد. رافائل سیلوا نیز در بازگشت به تیم، در ترکیب اصلی قرار گرفته و آرمین سهرابیان نیز سومین مدافع این تیم است.

بولت استقلالصالح جای یامگا را پر می‌کند
با مصدومیت یامگا، نکونام چاره‌ای جز استفاده از صالح حردانی در سمت راست ترکیب تیمش ندارد. در سمت چپ نیز ابوالفضل جلالی به عنوان وینگ بک چپ انجام وظیفه می‌کند.

1983472

بولت استقلالبازگشت روزبه به خط میانی
در روزهایی که استقلال به دلیل در اختیار نداشتن مدافع تخصصی از روزبه چشمی در این پست استفاده می‌کرد، حالا این بازیکن می‌تواند به عنوان هافبک میانی بازی کند. مهدی مهدی‌پور دیگر هافبک آبی‌ها در مرکز زمین است و آرش رضاوند نیز جلوتر از آنها کار می‌کند.

بولت استقلالچشم و امید آبی‌ها به مهاجمان بلند قامت
گوستاوو بلانکو و آرمان رمضانی که در بازی‌های دوستانه استقلال عملکرد خوبی داشته و موفق به گلزنی شده بودند، امروز نیز از ابتدا در ترکیب تیم به میدان می‌روند.

استقلال ترکیب استقلال برابر صنعت نفت:
سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور، گوستاو بلانکو، آرمان رمضانی، سید ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند.

دیدگاه‌ها