کد خبر : 2002617 | 27 بهمن 1402 ساعت 16:55 | 11.4K بازدید | 45 دیدگاه

گواردیولا: برای قهرمانی توجهی به لیورپول و آرسنال نداریم!

پپ گواردیولا می‌گوید در کورس قهرمانی لیگ برتر توجهی به هیچکدام از تیم‌های لیورپول و آرسنال ندارد.

گواردیولا: برای قهرمانی توجهی به لیورپول و آرسنال نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در دیداری حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، شنبه شب در ورزشگاه اتحاد برابر چلسی قرار خواهد گرفت.
پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی درباره مسائلی صحبت کرد.

بولت استقلالمصدومان تیم؟
جک گریلیش و گواردیول در بازی فردا حاضر نخواهند بود. برناردو سیلوا در تمرینات مصدوم شده است و امروز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تا ببینیم وضعیتش چگونه خواهد بود.
کواچیچ و سرخیو گومز بهبود یافته‌اند و آماده بازی هستند.

بولت استقلالرویارویی با چلسی؟
چلسی یک تیم استثنایی است. یکی از بهترین تیم‌هایی که تا پایان فصل با آنها روبرو خواهیم شد. بازی رفت برابر آنها یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در این فصل بوده است. آنها یکی از بهترین تیم‌های لیگ هستند و نباید با جایگاه‌شان در جدول قضاوت‌شان کرد.

1991573

بولت استقلالدرخشش کول پالمر؟
می‌دانستم که اگر او به‌طور منظم بازی کند کیفیت فوق‌العاده بالایی خواهد داشت. هیچ شکی در مورد کیفیت او نداشتم. او یک بازیکن خاص و ستاره است. او دقیقه‌های بیشتری برای بازی می‌خواست. جدایی‌اش یک اتفاق بود. مشخص شدن کیفیت بی‌نظیر او فقط به زمان نیاز داشت.

بولت استقلالبودن سه تیم در کورس قهرمانی؟
جدول و رقابت قهرمانی برای هواداران بسیار جذاب است. هر چقدر برای هواداران جذاب باشد برای ما سخت‌تر است. هم آرسنال هم لیورپول تیم‌های خوب و رقبای قابل احترامی هستند اما ما توجهی به آنها نداریم. فقط باید بازی‌های خودمان را ببریم.

بولت استقلالبازی نکردن لیورپول در اروپا در هفته‌ای که گذشت؟
برای ما فرقی ندارد. با وجود همه سختی‌ها ما ترجیح می‌دهیم در همه رقابت‌ها حضور داشته باشیم. ما هفته قبل در اروپا حضور داشتیم چون به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده‌ایم. اینکه لیورپول هفته قبل در اروپا بازی نکرده فرقی به حال ما نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها