کد خبر : 2002639 | 27 بهمن 1402 ساعت 18:38 | 23.3K بازدید | 7 دیدگاه

پیرترین مربی لیگ برتر به‌دنبال بازنشستگی

روی هاجسون پس از وخامت حالش در جریان تمرینات کریستال پالاس در نگرانی برای سلامتی‌‌اش به‌دنبال کناره‌گیری از هدایت این باشگاه انگلیسی و همچنین خداحافظی از عرصه مربیگری است.

پیرترین مربی لیگ برتر به‌دنبال بازنشستگی

به گزارش "ورزش سه"، روی هاجسون تصمیم به خداحافظی از کریستال پالاس گرفته و به نظر می‌رسد دیگر مربیگری را ادامه نخواهد داد.

حال عمومی این مربی 76 ساله در جریان تمرین روز پنج‌شنبه بد شد و او به‌سرعت به بیمارستان منتقل شد. پیش از این، گزارش شده بود که او با کسب تنها 3 برد در 19 بازی از سمتش اخراج می‌شود.

گزارش شده که بازیکنان و مربیان کریستال پالاس با مشاهده وخامت حال روی هاجسون ترسیده‎‌اند. هاجسون، پیش از انتقال به بیمارستان برای انجام درمان‌ و آزمایش‌های بیشتر، توسط نیروهای فوریت پزشکی در محل تمرین درمان شد.

1991612

بر اساس گزارش دیلی میل، او قبل از تصمیم‌گیری نهایی در مورد آینده خود در فوتبال به‌دنبال مشاوره پزشکی خواهد بود. اگرچه انتظار می‌رود در قدم اول از سمت خود در کریستال پالاس کناره‌گیری کند.

1991613

مسن‎‌ترین سرمربی لیگ برتر انگلیس بدین ترتیب بعید است که روز دوشنبه مقابل اورتون روی نیمکت پالاس بنشیند. از اولیویر گلاسنر، سرمربی سابق آینتراخت فرانکفورت، به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی هاجسون نام برده می‌شود. همچنین استیو کوپر، کیه‌ران مک‌کین و خولن لوپتگی هم دیگر گزینه‌های کریستال پالاس هستند.

دیدگاه‌ها