کد خبر : 2002652 | 27 بهمن 1402 ساعت 19:47 | 46.2K بازدید | 98 دیدگاه

ورزشگاه نقش‌جهان در اوج کمال (عکس)

هشت سال پس از افتتاح ورزشگاه نقش جهان پس از اضافه شدن طبقه دوم سرانجام این ورزشگاه با ظرفیت کامل میزبان یک مسابقه فوتبال شد.

ورزشگاه نقش‌جهان در اوج کمال (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، در هفته‌های ابتدایی لیگ شانزدهم بود که ورزشگاه نقش جهان سرانجام پس از نزدیک به یک دهه در فاز دوم مورد بهره‌برداری قرار گرفت و با ظرفیت ٧۵ هزار نفری به عنوان دومین ورزشگاه بزرگ ایران افتتاح شد. 
با این حال این تنها افتتاح رسمی بود و تا نقش جهان به صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار بگیرد، سال‌ها زمان نیاز بود. نقش جهان با وجود پایان بازسازی همچنان نواقص زیادی داشت که می‌توان به عدم نصب چادرهای سقف ورزشگاه، آماده و ایمن نبودن سکوهای طبقه دوم، خاکی بودن خیابان‌های اطراف و بسیاری از جزئیات دیگر اشاره کرد که طی سال‌های اخیر به مرور و البته با کندی زیادی پیش رفت. 

1991654
1991631

در لیگ هجدهم اولین مرتبه بود که ورزشگاه نقش جهان در طبقه اول پس از بازسازی به صورت کامل در ماقبل پایانی دور رفت مسابقات میان سپاهان و پدیده که رتبه‌های اول و دوم جدول را در اختیار داشتند مورد بازسازی قرار گرفت.  

1991632

پس از این مسابقه شیوع ویروس کرونا سبب شد تا بار دیگر مردم اصفهان و سپاهانی‌ها از مزایای بازسازی و افزایش ظرفیت این ورزشگاه قدیمی بی‌بهره بمانند، اما رفته رفته با رفع محدودیت‌هایی که وجود داشت، مسابقاتی برگزار شد که شاهد حضور جمعیت ۶٠ و حتی ٧٠ هزار نفری در نقش جهان بودیم.  

1991630

سرانجام اما روز ویژه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد و هواداران اصفهانی با حضور گسترده خود تقریبا تمام صندلی‌های نقش جهان را پر کردند تا این ورزشگاه برای اولین مرتبه پس از افتتاح با ظرفیت کامل خود از یک مسابقه حساس به نحو زیبایی و در اوج کمال میزبانی کند.

1991634

دیدگاه‌ها